کد خبر: ۷۷۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
تعداد بازدید: ۵۰۲
معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: ما در هر شرایطی نیاز به وحدت داریم. همچنین ما نیازمند ارتقای سطح انسجام ملی و اعتماد عمومی و وحدت و همدلی هستیم.
نیازمند ارتقای سطح انسجام ملی و اعتماد عمومی هستیم/ امیدواریم تیم ملی موفق باشد/ ما در هر شرایطی نیاز به وحدت داریم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، معصومه ابتکار ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص حمایت تیم ملی فوتبال ایران از محیط زیست و یوزپلنگ ایرانی گفت: اینکه روی هواپیمای اختصاصی تیم ملی فوتبال، عکس یوز ایرانی کشیده شده و روی پیراهن‌های آنها این عکس نصب شده، خیلی ارزشمند است.

وی ادامه داد: ما هم از این حیوان ارزشمند حمایت می‌کنیم و هم آن را به دنیا معرفی می‌کنیم. امیدواریم که تیم ملی ما موفق باشد.

معاون رئیس‌جمهور درخصوص شعار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی مبنی بر «۸۰ میلیون ایرانی، یک ملت، یک ضربان» اظهار داشت: این شعار، بسیار شعار خوبی است زیرا ما در هر شرایطی نیاز به وحدت داریم. همچنین ما نیازمند ارتقای سطح انسجام ملی و اعتماد عمومی و وحدت و همدلی هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: