کد خبر: ۷۷۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۴۳۷
در حالی که بسیاری از کمپانی‌های غربی از ترس تحریم‌های آمریکا درحال ترک ایران هستند، «پرگس اینترنشنال کونسرسیوم» اعلام کرده هیچ برنامه‌ای برای توقف عملیاتش در ایران ندارد.
همه شرکت‌ها قصد خروج از ایران را ندارند/ قراداد چندصد میلیون دلاری یک شرکت چندملیتی با ایران

به گزارش خبرداغ به نقل از «اویل پرایس»، در حالی که بسیاری از کمپانی‌های غربی از ترس تحریم‌های آمریکا درحال ترک ایران هستند، یکی از کمپانی‌های بزرگ بین المللی نفت و گاز اعلام کرده که در ایران خواهد ماند.

«پرگس اینترنشنال کونسرسیوم»، که مجموعه ای از ۱۱ شرکت کانادایی، اروپایی و آسیایی است هیچ برنامه‌ای برای توقف عملیاتش در ایران ندارد.

«اویل پرایس» نوشت: قرارداد اولیه «پرگس» با تهران برای توسعه میادین جنوب خوزستان بود. «رویترز» در آن زمان نوشته بود که این اولین قرداد بعد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای است. 

بر اساس این گزارش «پرگس» قرار است ۶۵۵ میلیون بشکه نفت را طی ده سال پمپاژ کند. این هفته رییس کمپانی پرگاس اعلام کرد: این کنسرسیوم قرار است با کمپانی‌های سازنده قطعات ایرانی و بین المللی برای این منظور همکاری داشته باشد.

به محض اینکه این طرح اجرا شود ظرفیت تولید نفت خام ایران افزایش خواهد یافت و فرصت‌های شغلی بیشتری در استان خوزستان به وجود خواهد آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: