کد خبر: ۷۷۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۶۱۰
رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ نسبت به خرید جدید تیم فوتبال استقلال واکنش نشان داد.
واکنش سازمان لیگ به دعوای استقلال و سایپا بر سر صیادمنشبه گزارش خبرداغ، الهیار صیادمنش، بازیکن جوان سایپا و تیم جوانان کشورمان روز گذشته با عقد قراردادی پنج ساله به تیم استقلال پیوست که این موضوع با واکنش باشگاه سایپا و رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه مواجه شد. باشگاه سایپا مدعی است که با صیادمنش قرارداد سه ساله دارد و استقلالی‌ها به صورت غیرقانونی این بازیکن را جذب کرده‌اند.

 

فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره این اتفاق اظهار داشت: هنوز فصل نقل‌و‌انتقالات به صورت رسمی آغاز نشده است و ما هم تا نقل‌و‌انتقالات رسماً آغاز نشود و باشگاهی مدرک و قراردادی به ما ارائه ندهد،‌ نمی‌‌توانیم اظهارنظر کنیم.

 

وی در واکنش به این پرسش که «آیا صیادمنش با باشگاه سایپا قرارداد دارد؟»، گفت: همان‌طور که گفتم فعلاً ما نمی‌توانیم نظری در این مورد بدهیم و باید ابتدا استقلال مدرک و قرارداد خود را ارائه کند و بعد ما نظر بدهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: