کد خبر: ۷۷۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۶۹۷
محمد انصاری قراردادش را تمدید نکرده است.
ستاره نقل و انتقالات برای پرسپولیس یک شرط عجیب گذاشت!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، محمد انصاری هنوز تصمیم نهایی خود را در خصوص تیم فصل آینده اش نگرفته است. مدافع فصل گذشته پرسپولیس که با پیشنهاد الکویت کویت ودیناموزاگرب کرواسی روبرو شده است به مدیر برنامه های خود اعلام کرده فعلا پاسخی به آنها ندهد تا تکلیف محرومیت پرسپولیس از سوی دادگاه بین المللی ورزش برای حضور در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مشخص شود.

 

مدافع سرخپوشان پایتخت بر سر قول و قرار خود مبنی بر تمدید قراردادش با پرسپولیس در صورت باقی ماندن محرومیت سرخپوشان است. به نوشته فارس، در صورت لغو نشدن محرومیت باشگاه پرسپولیس انصاری قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید می کند.

 

یعنی شرط عجیب محمد انصاری برای ماندن در پرسپولیس بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم است در غیر این صورت این بازیکن جدا می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: