کد خبر: ۷۷۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۶۳۸
بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را در استقلال داشته باشم تا هواداران و کادرفنی از من رضایت کامل داشته باشند.
برای سختی‌های استقلال آماده هستم/  امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشمبه گزارش خبرداغ، الله‌یار صیاد منش بازیکن تازه وارد استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه گفت: از اینکه به تیم بزرگ استقلال پیوستم بسیار خوشحالم. امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را در استقلال داشته باشم تا هواداران و کادرفنی از من رضایت کامل داشته باشند.


او در ادامه درباره درخشش در جام جهانی نوجوانان اضافه کرد: خوشحالم که در جام جهانی درخشیدم و این درخشیدن باعث شد تا به استقلال برسم. برای این موضوع هدف گذاری کرده بودم و حالا به هدفم رسیدم.
این بازیکن جوان در ادامه تصریح کرد: می دانم که در استقلال بازیکنان بزرگی حضور دارند و خودم را برای حضور در این تیم و سختی های استقلال آماده کرده ام.


صیادمنش در ادامه درباره همکاری با شفر خاطر نشان کرد: همکاری با شفر برای من یک امتیاز بزرگ است. ایشان مربی بزرگی است و قطعا کار کردن زیر نظر ایشان برای من که در ابتدای راه هستم، بسیار خوب است و می توانم از این سرمربی مسائل زیادی را یاد بگیرم. 


مهاجم جوان استقلال در ادامه اضافه کرد: برای شروع فصل لحظه شماری می کنم و امیدوارم بتوانم با عملکرد خوب در تمرینات بتوانم به ترکیب اصلی نیز راه پیدا کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: