کد خبر: ۷۷۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۸۲۴
تیم ملی روزهای مهمی را سپری می‌کند، رفتار کارلوس کی‌روش کاملاً تغییر کرده و حالا در روسیه نه تنها اخم را کنار گذاشته، بلکه فقط در حال شوخی و خنده با ملی‌پوشان است.
رنگ پیراهن تیم‌ها مشخص شد/ پیراهن سیدجلال به چشمی رسیدبه گزارش خبرداغ ، دلیل رفتار سرمربی تیم ملی مشخص است، اهمیت بازی با مراکش، ذهن بازیکنان را مشغول کرده و به صورت ناخودآگاه استرس ایجاد کرده، بنابراین کی‌روش به عنوان بزرگتر و الهام‌بخش شاگردانش مدام می‌خندد به این معنا که استرس ندارد تا بازیکنانش تحت تأثیر قرار بگیرند. اخبار مرتبط با تیم ملی را در ادامه بخوانید.


دژاگه و رضاییان مشکلی ندارند 
اعضای کادر فنی تیم ملی صبح دیروز یک نشست فنی برگزار کردند و درباره برنامه‌های بازی با مراکش به تبادل نظر پرداختند. در ادامه کی‌روش از کادر پزشکی تیم ملی درباره وضعیت مهدی طارمی، مهدی ترابی، رامین رضاییان و اشکان دژاگه سؤالاتی پرسید. وضعیت ترابی، رضاییان و دژاگه مطلوب اعلام شد.


پیراهن سیدجلال به چشمی رسید
پزشکان تیم ملی روی کمر طارمی حدود ۲۰ دقیقه فیزیوتراپی انجام دادند. در ادامه با انتشار عکس سرمربی و بازیکنان تیم ملی در رسانه‌ها بازیکنان مشغول تماشای آن شدند. در عکس پرسنلی منتشر شده که از ناحیه شکم به بالای بازیکنان گرفته شده تا شماره پیراهن‌های آن‌ها مشخص باشد، کارلوس کی‌روش با کت سرمه‌ای و پیراهن سفید نفر اول است و عکس بازیکنان به ترتیب شماره به صورت مرتب کنار یکدیگر قرار دارد. براساس اعلام فیفا لیست ۲۳ نفره تیم ایران طبق شماره‌هایشان به این شرح است:
۱- علیرضا بیرانوند ۲- مهدی ترابی ۳- احسان حاج‌صفی ۴- روزبه چشمی ۵- میلاد محمدی ۶- سعید عزت‌اللهی ۷- مسعود شجاعی ۸- مرتضی پورعلی‌گنجی ۹- امید ابراهیمی ۱۰- کریم انصاری‌فرد ۱۱- وحید امیری ۱۲- محمدرشید مظاهری ۱۳- محمدرضا خانزاده ۱۴- سامان قدوس ۱۵- پژمان منتظری ۱۶- رضا قوچان‌نژاد ۱۷- مهدی طارمی ۱۸- علیرضا جهانبخش ۱۹- سیدمجید حسینی ۲۰- سردار آزمون ۲۱- اشکان دژاگه ۲۲- امیر عابدزاده ۲۳- رامین رضاییان 
با خط خوردن سیدجلال حسینی، پیراهن شماره ۴ تیم ملی به روزبه چشمی رسیده است. بازیکنان به شماره پیراهن‌های خود هیچ اعتراضی ندارند، ولی جالب است بدانید شماره ۱۰ پیراهن و شماره محبوب خیلی از بازیکنان در دنیای فوتبال است. در تیم ملی هم نفراتی نظیر ترابی، طارمی، قوچان‌نژاد، قدوس، دژاگه، آزمون و... هم شماره ۱۰ را دوست دارند، ولی سال‌هاست این شماره به کریم انصاری‌فرد تعلق دارد.


کرایه ۲۲۰ هزار تومانی 
فاصله کمپ محل اقامت تیم ملی پرتغال از مسکو زیاد است و خبرنگاران این انگیزه را ندارند برای تماشای ۱۵ دقیقه از تمرین این تیم ۲۲۰ هزار تومان کرایه رفت و برگشت را متحمل شوند. طرفداران تیم ملی پرتغال در مسکو به راحتی قابل تشخیص هستند. دیروز خبرنگاران ایرانی با یکی از خبرنگاران مشهور پرتغالی مشغول صحبت بودند. او می‌گفت: اگر تیم ایران بتواند رونالدو را مهار کند، کار تیم ما برای باز کردن دروازه ایران سخت می‌شود. این بازی برای مردم پرتغال خاص است، چون کارلوس کی‌روش شناخت کاملی از فوتبال این کشور دارد و تماشای بازی با ایران برای فوتبال‌دوستان پرتغالی خیلی مهمتر از دیدن بازی پرتغال با مراکش است و البته مهمترین و پربیننده‌ترین بازی جدال پرتغال و اسپانیا خواهد بود.


مدیران رسانه‌ای
تیم ایران در حال حاضر ۲ مدیر رسانه‌ای دارد. معتمدکیا از ایران و دوست معتمد کارلوس کی‌روش شخصی به اسم فیلیپ سانتوس! باید دید سرمربی تیم ملی برای مسابقات آتی کدام‌یک را روی نیمکت مستقر می‌کند و مسلماً گزینه ایرانی باید در اولویت باشد، چون در تمام سال‌های گذشته همراه تیم ملی بوده است.


آزمون: هنوز معلوم نیست به لاتزیو بروم
دیروز ملی‌پوشان از پیشنهاد باشگاه بشیکتاش به کریم انصاری‌فرد و احتمال حضور سردار آزمون در کالچو و تیم لاتزیو صحبت کردند. آزمون به همبازیانش گفت: فعلاً چیزی مشخص نیست. با اعلام جدایی فیلیپه اندرسون از لاتزیو، آزمون گزینه اصلی این باشگاه شده است. گونش سرمربی بشیکتاش هم خواهان انصاری‌فرد است، ولی باشگاه المپیاکوس قیمت رضایتنامه مهاجم ایرانی‌اش را ۵ میلیون یورو تعیین کرده و بعید است ترک‌ها چنین پولی بپردازند.


رنگ پیراهن تیم‌ها مشخص شد
پیراهن اول ۳ تیم اسپانیا، پرتغال و مراکش قرمز و پیراهن اول ایران سفید اعلام شده است. فیفا از حالا تکلیف آن ۳ تیم را مشخص کرده تا مشخص شود در بازی پرتغال- اسپانیا تیم پرتغال می‌تواند از پیراهن اول خود استفاده کند. در بازی اسپانیا و مراکش، اسپانیا تیم قرمزپوش خواهد بود، در جدال پرتغال و مراکش، باز قرعه به اسم پرتغال خورده و آن‌ها قرمزپوش هستند. به نوعی پرتغال در هر ۳ مسابقه خود پیراهن اصلی‌اش را بر تن می‌کند. تیم ایران هم در هر ۳ بازی پیراهن اصلی را استفاده خواهد کرد. مراکش فقط در بازی مقابل ایران قرمز می‌پوشد، ولی در جدال با پرتغال و اسپانیا باید پیراهن دوم را بر تن کند.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: