کد خبر: ۷۷۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۵۶۰
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیون خارجی به شرکت آمریکایی نایک گفت: این شرکت باید به پوشیدن کفش‌هایش توسط بازیکنان ایرانی افتخار کند.
کنایه سنگین کی‌روش به شرکت نایکی: این شرکت باید افتخار کند که بازیکنان ایران کفش‌هایش را می‌پوشند
به گزارش خبرداغ ، کارلوس کی‌روش امروز در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی بین‌اسپورت قطر در مورد بحث تحریم بازیکنان ایران توسط شرکت نایک گفت: این شرکت باید افتخار کند که بازیکنان ایران کفش‌هایش را می‌پوشند.

وی همچنین با اشاره به کفش‌های نایکی که خودش به پا داشت گفت: البته این کفش‌ها را هم من خود خریده‌ام و از شرکت نایک نگرفته‌ام.

* کی‌روش دقایقی کوتاه با سفیر ایران در روسیه گفت‌وگو کرد. سفیر ایران به همراه محمدرضا ساکت در تمرین تیم ملی حاضر شده است.

* مهدی طارمی مهاجم تیم ملی به صورت اختصاصی با تلویزیون فیفا گفت‌‌وگو کرد که خبرنگاران دیگر رسانه‌ها اجازه نداشتند این گفت‌وگو با پوشش بدهند.

منبع: مشرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: