کد خبر: ۷۷۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
تعداد بازدید: ۷۱۸
وزارت دفاع:
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درخصوص آخرین وضعیت واگذاری بنگاه‌های اقتصادی نیروهای مسلح به بخش خصوصی اعلام کرد: فعالیت‌های اقتصادی بخش‌های مرتبط با نیروهای مسلح اکثرا واگذار شده یا در حال واگذاری است.
اکثر فعالیت‎های اقتصادی بخش‎های مرتبط با نیروهای مسلح واگذار شده یا درحال واگذاری است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در نشست خبری سخنگوی دولت با موضوع «آخرین وضعیت واگذاری بنگاه‌‌‌های اقتصادی نیروهای مسلح به بخش خصوصی»، تاکید کرد: فعالیت‌های اقتصادی بخش‌های مرتبط با نیروهای مسلح اکثرا واگذار شده یا در حال واگذاری است.

در پاسخ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آمده است: همانگونه که قبلاً گفته شده است برابر سیاستهای اتخاذ شده و در راستای اصل ۱۴۷ قانون اساسی، نیروهای مسلح در زمان صلح از ظرفیت‌های خود برای سازندگی و توسعه کشور استفاده خواهند کرد.

براساس تدابیر اتخاذ شده، فعالیت های اقتصادی بخش های مرتبط با نیروهای مسلح مثل بنیادهای تعاون ساماندهی گردیده و اکثر آنان واگذار شده و یا در حال واگذاری است.

براساس درخواست و نیازهای دستگاه‌های مختلف دولت در محورهای سازندگی، توسعه داخلی و محرومیت‌‌‌زدایی کشور، نیروهای مسلح با بهره گیری از ظرفیت‌‌‌‌‌های خالی خود در کمک‌‌‌رسانی به دولت، پروژه‌‌‌‌های زیرساختی و توسعه‌‌‌ای را به انجام می‌‌‌رسانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: