کد خبر: ۷۷۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۶۱۵
فرماندار شهرستان مهدیشهر از وقوع سیل در برخی لز روستاهای بخش شهمیرزاد این شهرستان خبر داد .
وقوع سیل در ۴ روستای شهمیرزادبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرماندار شهرستان مهدیشهر از وقوع سیل در برخی لز روستاهای بخش شهمیرزاد این شهرستان خبر داد .

حسن ارگی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: این سیل که چهار روستای دهستان چاشم در بخش شهمیرزاد را تحت تاثیر قرار داده است.

وی از حضور تیم های امدادی به منطقه سیل زده خبر داد و افزود: بلافاصله پس از حضور تیم های امدادی ، مدیریت بحران، هلال احمر و اداره راه شهرستان، جاده های این دهستان که به دلیل سیل مسدود شده بود، باز و هم اکنون عبور و مرور در آنها به حالت عادی برگشته است.

فرماندار شهرستان مهدیشهر از اعزام مسوولان شهرستان و بخشداری و از جمله بخشدار به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: تیم های ارزیابی هم اکنون در محل مشغول ارزیابی میزان خسارت وارده به روستاهای این منطقه هستند.

ارگی با تقدیر از تلاش تیم های امدادی و مسوولان شهرستان تصریح کرد: مسوولان تا اطمینان کامل از بهبود شرایط و عادی شدن شزایط در منطقه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایسنا این سیل بعدازظهر امروز در دهستان چاشم از توابع بخش شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر استان سمنان روی داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: