کد خبر: ۷۷۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۶۷۲
در نامه‌ای از سوی رئیس سازمان میراث‌فرهنگی صورت گرفت
در نامه‌ای از سوی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌،رهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مراتب ثبت اثر فرهنگی‌تاریخی «تپه چیاسی» به استاندار لرستان ابلاغ شد.
ابلاغ مراتب ثبت «تپه چیاسی» به استاندار لرستان
به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، در متن نامه علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به سیدموسی خادمی استاندار لرستان آمده است:

«در اجرای بند 12 از ماده 3 «قانون اساسنامه سازمان میراث‌فرهنگی کشور» و مواد مربوط به «قانون راجع به حفظ آثار ملی» مصوب سال 1309 و نظام‌نامه اجرایی آن، نقشه محدوده عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی و معماری مربوط به اثر ملی فرهنگی، تاریخی «تپه چیاسی» واقع در شهرستان کوهدشت که به شماره 17213 مورخ 1385/11/23 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است، ابلاغ می‌شود.

محدوده حریم آثار مذکور تحت حفاظت و نظارت این سازمان است و هرگونه دخل و تصرف در محدوده حریم و تخلف از ضوابط حفاظتی مقرر، برابر مواد 558 لغایت 569 از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی «تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده» جرم محسوب می‌شود و مرتکب مشمول مجازات‌های قانونی خواهد شد.

خواهشمند است دستور فرمایید مراتب جهت اطلاع و اجرا به مقامات و مسئولان ذیربط در استان، ابلاغ و از نتیجه این سازمان را مطلع نمایند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: