کد خبر: ۷۷۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۶۲۱
بازگشت مهاجم تیم ملی به تمرینات خیال کی روش و هواداران را بابت حضورش در بازی با مراکش راحت کرد.
به گزارش خبرداغ ، مهدی طارمی یکی از ارکان اصلی تیم کی روش در چند سال اخیر بوده و در صعود به جام جهانی هم با گل های متوالی مقابل قطر، چین و ازبکستان نقش کلیدی ایفا کرده است.


با اینکه مثل بازی با ترکیه سرمربی پرتغالی طارمی را در بازی با لیتوانی هم از ابتدا به زمین فرستاده بود، تعویض دقیقه ۲۰ این بازیکن همه را نگران کرد. طارمی جای خود را خیلی زود به وحید امیری داد و شایعه مصدومیت شدید او نه تنها در رسانه های ایرانی بلکه در رسانه های خارجی به ویژه تیم های حریف ایران منتشر شد.


غیبت مهاجم تیم ملی در تمرین فردای بازی با لیتوانی همه را نگران کرد و حتی برخی از شایعات خبر از جدی بودن مصدومیت وی و احتمال غیبتش در بازی با مراکش می دادند.


با این حال روز گذشته مهدی طارمی به تمرینات تیم ملی بازگشت و بدون مشکل و با لبی خندان تمرین کرد تا هم خیال کی روش بابت داشتن او از همان ابتدای جام راحت شود و هم هواداران تیم ملی نفس راحتی بکشند.


شماره ۱۷ تیم ملی بدون شک یکی از گزینه های اصلی کی روش برای قرار گرفتن در ترکیب فیکس بازی نخست ایران مقابل مراکش خواهد بود.

 

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: