کد خبر: ۷۷۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۸۱۱
مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: وقتی فهمیدم در باشگاه سر کار هستم، خودم عطای کار را به لقایش بخشیدم.
وقتی فهمیدم سر کار هستم عطای کار را به لقایش بخشیدم/ مقصر تمام بدبختی‌ها توفیقی و ورمزیار هستندبه گزارش خبرداغ ، گودرز حبیبی، در خصوص کناره‌گیری‌اش از آکادمی استقلال اظهار داشت: متأسفانه 5 ماه است من را روی هوا نگه داشته‌اند.نمی‌دانم چگونه است که این همه جلسات تشکیل دادیم و به این طرف و آن طرف رفتیم اما آخر هم احترامی به ما نگذاشتند.

 

وی افزود: دیروز به شیرازی، رئیس هیأت فوتبال زنگ زدم و از او خواستم با توجه به پایان نقل و انتقالات فرصتی به ما بدهد تا تیم را جمع‌ و جور کنیم.با این حال متوجه شدم که ابلاغیه‌ای برای من صادر نشده که بتوانم کارها را از هیأت فوتبال پیگیری کنم.بلافاصله به باشگاه مراجعه کردم و متوجه شدم علی جباری مشغول پیگیری است و به من گفت ساعت 13:30 ابلاغیه‌ شما آماده است وقتی دوباره به باشگاه مراجعه کردم متوجه شدم که ابلاغیه را برای من به اسم پیگیر نقل و انتقالات زده‌اند وقتی ابلاغیه را دیدم عطای کار را به لقایش بخشیدم. چون مدیر آکادمی را دنبال نقل و انتقالات بازیکن فرستادند.آقایان هر کاری دلشان خواست با ما کردند و من هم اعلام کردم دیگر نیستم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا خبر معرفی مربیان از روی سایت باشگاه استقلال حذف شد، گفت: من برای رضا عنایتی احترام و ارزش زیادی قائل هستم. چون وقتی با من صحبت کرد گفت به شما احترام زیادی می‌گذارم و می‌دانم که شما پیشکسوت باسابقه استقلال هستید.من وقتی فهمیدم با عنایتی فقط یک تماس گرفته‌اند و او را به عنوان مربی امید معرفی کردند، متوجه شدم که در اینجا سر کار هستم! اما این را می‌دانم تمام این بدبختی‌ها در آکادمی زیر سر توفیقی و ورمزیار است .همین جا اعلام می‌کنم دست این آقایان در یک کاسه است و هر کاری که بخواهند، انجام می‌دهند.

 

حبیبی در پایان گفت:‌سوال من از افتخاری این است که وقتی شما خودت تأیید کردی که در زمان این آقایان در آکادمی مهر جعل شده و آن اتفاقات در هیأت فوتبال رخ داده است، چرا اجازه می‌دهی این نفرات در باشگاه و آکادمی استقلال کار کنند. این سوالی است که مدیریت باشگاه باید به آن جواب بدهد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: