کد خبر: ۷۷۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۷۶۷
سخنگوی دولت از پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان و یارانه‌ها تا قبل از عید فطر خبر داد.
محمد باقر نوبخت: پرداخت یارانه‌ها، حقوق شاغلان و بازنشستگان تا قبل از عید فطر/ با لب خندان پول‌های بازنشستگان را می‌دهیم

به گزارش خبرداغ  به نقل از ایلنا، محمد باقر نوبخت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس گفت: فصل مشترکی بین همه ادیان و ملل درخصوص ظلمی که به مردم فلسطین روا می‌‌‌شود، وجود دارد و امید داریم ان‌شالله جامعه بشری دست به دست و ابرهای بی‌‌‌‌‌عدالتی کنار برود.

یارانه‌ها، حقوق شاغلان و بازنشستگان تا قبل از عید فطر پرداخت می‌‌شود

وی با اشاره به عید سعید فطر اظهار داشت: تمهید مقدمات بین سازمان برنامه و بودجه و خزانه شده است تا دستور رئیس‌‌جمهور اجرایی شده و حقوق بازنشستگان عزیز، یارانه‌‌‌‌‌ها و حقوق کارکنان دولت که رقم سنگینی است، همه حقوق به اضافه درصدی که افزایش یافته است، تا قبل از عید فطر پرداخت شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: این افزایش که نیاز به استسفاریه مجلس داشت، دوماه به تعویق افتاد که ان‌شاالله احکام را صادر کنند که ما بتوانیم تا روز پنج‌‌‌شنبه واریز کنیم.

شاغلان و بازنشستگان افزایش ۱۰ درصدی حقوق را دریافت می‌‌کنند

نوبخت ادامه داد: درخصوص بازنشستگان افزایش ۱۰ درصدی صورت گرفت، که علاوه بر حقوق این اضافات را نیز دریافت خواهند کرد. 

وی با بیان اینکه می‌‌‌دانید ما برای همسان‌‌‌سازی و یکسان‌‌‌سازی خودمان را موظف می‌‌‌دانیم که جبران کنیم، تصریح کرد: ما به مجلس لایحه‌‌‌ای دادیم که علاوه بر سنوات همسان‌‌سازی صورت بگیرد که شورای نگهبان محترم نپذیرفت. دولت تاکید دارد که این اتفاق بیفتد. 

متوسط فروش نفت ایران در حال حاضر ۶۳ الی ۶۴ دلار است

سخنگوی دولت با اشاره به فروش نفت ایران خاطرنشان کرد: متوسط فروش نفت ما در حال حاضر ۶۳ الی ۶۴ دلار است و نسبت به زمانی که نفت بالای بشکه‌‌‌ای ۱۰۰ دلار فروخته می‌‌‌شد طبیعتا کسری‌‌های داریم.

وی با بیان اینکه پاداش بازنشستگان تاکنون سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای ۴۱ هزار نفر فرهنگیان برآورد شده است که تا سایر بازنشستگان پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان می‌‌‌شود، ابراز داشت: ما با لب خندان پول‌های بازنشستگان را می‌دهیم تا نگویند دولت برای پول دادن به مردم عزا گرفته است. 

هیچ دولتی نیست نخواهد پول بازنشستگان را پرداخت نکند

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه عمدتاً پاداش بازنشستگی مربوط به فرهنگیان است، عنوان کرد: برای ۴۱ هزار نفر مبلغ ۳۴۰۰ میلیارد تومان و برای بقیه بازنشستگان مبلغ دو هزار میلیارد پرداخت می‌شود. با وزیر آموزش و پرورش صحبت کردیم تا نیمه اول سال این مبلغ را پرداخت کنیم و ان‌شالله در تا پایان شهریور همه پاداش‌‌‌‌ها پرداخت شود.

نوبخت افزود: کاش توانایی دولت بود که همین الان بگویم امروز همه را پرداخت می‌کنیم اما محدودیت داریم، هیچ دولتی نیست نخواهد پول بازنشستگان را پرداخت نکند.

ادامه دارد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
چرا شعبه بهارستان حقوق بنده را هنوز واریز نکردند
سازمان تامین اجتماعی اداره کل شهرستانهای استان تهران شعبه بهارستان پاسخگو نیست
وقتی هم تلفنی به شماره 56745010 داخلی 107 و108 تماس می گیرم پاسخم را نمی دهند.
بازنشسته
شاکی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
اواخر سال 95 بازنشسته تأمین اجتماعی شدم. آن موقع حقوق‌ها 25 هر ماه پرداخت می‌شد. سال 96 یک روز به عقب کشیده شد و بیست و ششم ماه پرداخت می‌شد و امسال به بیست و هفتم ماه افتاده است. حقوق خرداد که دولت اعلام کرد به مناسبت عید سعید فطر 25 خرداد پرداخت خواهد شد متأسفانه تا 97/3/29 هنوز پرداخت نشده است. چرا؟ آیا قصد کرده‌اند با یک روز یک روز کشیدن به عقب یک ماه حقوق‌بگیران را طلبکار کنند!


سه ماه از سال 97 سپری شده دولت نتوانسته وعده افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان خود را عملی کند پس چرا در پرداخت حقوقهای نجومی به خودشان مشکل ندارند؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: