کد خبر: ۷۷۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
تعداد بازدید: ۷۶۵
فوق ستاره تصمیمش را برای بازگشت به پرسپولیس گرفته است.
پیغام مهم شاه ماهی نقل و انتقالات: پرسپولیسی می شوم!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، با توجه به توافق نکردن بر سر مدت قرارداد با وجود پیشنهاد مالی مناسب سپاهان و تراکتور شانس کمی برای جذب سروش رفیعی دارند.

 

براساس آخرین اخبار دریافتی شنیده می شود رفیعی تصمیمش را برای بازگشت به پرسپولیس گرفته است و در نظر دارد طی صحبت با برانکو و در صورتی که فیفا قانون سه بازیکن آزاد را تایید کند از هفته ششم به میدان برود و میتواند مهره تاثیر گذار برای دیدار برگشت مقابل الدحیل باشد.

 

در صورتی که پنجره نقل و انتقالات باز نشود و فیفا قانون سه بازیکن را تایید نکند احتمالا سروش از بین تیمهایی که خواهان جذب این بازیکن برای نیم فصل هستند که شانس نساجی و فولاد تا این لحظه بیشتر است خواهد پیوست و نیم فصل دوم به جمع شاگردان برانکو ملحق خواهد شد. به نوشته برنا، با این تفاسیر میشود نتیجه گرفت؛ سروش منتظر جلسه نهایی با برانکو و باشگاه پرسپولیس و اخباری که از cas و فیفا اعلام میشود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: