کد خبر: ۷۷۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۳۷۵
امیدوارم با بهترین نتیجه مقابل مراکش دل مردم شاد شود.
بازیکنانی داریم که در دقیقه و ثانیه می توانند بازی را در بیاورندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مدافع تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی2006 آلمان گفت:من معتقدم ما تیم بسیار خوبی داریم و 12 لژیونر عدد بسیار خوبی است و ما بازیکنانی داریم که در دقیقه و ثانیه می توانند بازی را در بیاورند و روند بازی را تغییر دهند.

 

حسین کعبی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره وضعیت این تیم در جام جهانی به خبرنگار برنا گفت: ابتدا باید این موضوع را در نظر بگیریم که ما در چه گروهی قرار داریم،بسیاری از کارشناسان بین المللی نام این گروه را مرگ گذاشته اند و نباید ما به عنوان فوتبال دان وکارشناس فوتبال سطح توقعات را بالا ببریم اما نکته مهم تردر باره تیم خودمان است،من معتقدم ما تیم بسیار خوبی داریم و 12 لژیونر عدد بسیار خوبی است و ما بازیکنانی داریم که در دقیقه و ثانیه می توانند بازی را در بیاورند و روند بازی را تغییر دهند.

 

هافبک راست تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2006 آلمان در ادامه درباره بازی نخست کشورمان مقابل مراکش، اظهار داشت: مراکش تیم بسیار قدرتمندی است و ما یک 90 دقیقه بسیار سخت داریم ولی من به بچه های خودمان هم اعتقاد دارم و امیدوارم با بهترین نتیجه زمین بازی را مقابل مراکش ترک کنند تا دل مردم شاد شود و بی تردید انرژی مثبت مردم به آنها نیز خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: