کد خبر: ۷۷۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
تعداد بازدید: ۴۹۷
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: با بازی نکردن در دیدارهای دوستانه پالس مثبتی دریافت کردیم که ما را قوی‌تر کرد.
خانزاده: پالس مثبتی دریافت کردیم که ما را قوی‌تر کردبه گزارش خبرداغ ، محمدرضا خانزاده مدافع کشورمان در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: خدا را شکر همه چیز خوب بوده و شرایط و امکانات مناسبی در اختیارمان قرار گرفته است. بازیکنان هم با انگیزه تمرین کردند و مطمئنا هرچه به بازی نزدیک می‌شویم باید تمرکزمان را بالاتر ببریم تا گام اول را محکم برداریم.

 

او در ادامه درباره انتقادهایی که به خط دفاعی ایران می‌شود بیان کرد: هر کسی می‌تواند نظرش را بدهد و کاملا به این نظرها احترام می‌گذارم اما مهم همدلی و اتحاد است که برگ برنده ما در جام جهانی خواهد بود. این همدلی چیزی است که ما را از بقیه تیم‌ها متمایز می‌کند.

 

ملی‌پوش فوتبال در ارزیابی‌اش از سه حریف پیش روی ایران در مرحله گروهی جام جهانی گفت: گفتن ندارد. ما با قهرمان‌های اروپا و آفریقا بازی می‌کنیم. شرایط فوق‌العاده سخت است اما ما هم ایرانیم و می‌خواهیم به نحو احسن از حیثیت‌مان دفاع کنیم. به نوشته برنا، خانزاده همچنین گفت: یکسری مشکلات داشتیم و اگر می‌توانستیم بازی‌های دوستانه بیشتری برگزار کنیم بهتر بود اما با بازی نکردن در دیدارهای دوستانه پالس مثبتی دریافت کردیم که ما را قوی‌تر کرد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: