کد خبر: ۷۷۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۵۰۳
قاتل "ندا علیزاده" دختربچه ۶ساله افغانستانی به‌زودی اعدام می‌شود.این حکم پس از برگزاری دادگاه قاتل وی صادر شده و به‌زودی اجرایی می‌شود.شب هفتم فروردین امسال، اهالی شهرک شهید رجایی مشهد با دیدن جسد دختری خردسال که درون کیسه قرار داشت، بلافاصله ماجرا را به پلیس اطلاع دادند. در نهایت مشخص شد این جسد مربوط به دختربچه‌ای به‌نام ندا است که در تحقیقات بعدی قاتل وی نیز شناسایی و در مدت اخیر دادگاه وی برگزار و در نهایت حکم به اعدام وی داده شد.
قاتل

قاتل "ندا علیزاده" دختربچه ۶ساله افغانستانی به‌زودی اعدام می‌شود.

به گزارش  خبرداغ به نقل از تسنیم، قاتل ندا علیزاده، دختر 6ساله افغانستانی در مشهد در ملأ عام اعدام می‌شود.

این حکم پس از برگزاری دادگاه قاتل وی صادر شده و به‌زودی اجرایی می‌شود.

شب هفتم فروردین امسال، اهالی شهرک شهید رجایی مشهد با دیدن جسد دختری خردسال که درون کیسه قرار داشت، بلافاصله ماجرا را به پلیس 110 اطلاع دادند. در نهایت مشخص شد این جسد مربوط به دختربچه‌ای به‌نام ندا است که در تحقیقات بعدی قاتل وی نیز شناسایی و در مدت اخیر دادگاه وی برگزار و در نهایت حکم به اعدام وی داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: