کد خبر: ۷۷۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۵۳۰
در دیدار سجادی با وزیر بهداشت ارمنستان مطرح شد؛
سفیر کشورمان در ارمنستان در دیدار با وزیر بهداشت این کشور با تاکید بر توسعه همکاری در زمینه گردشگری سلامت،‌ پیشنهاد راه‌اندازی کلینیک ایرانیان در ایروان را ارائه کرد.
پیشنهاد راه‌اندازی کلینیک ایرانیان در ارمنستان

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید کاظم سجادی در دیدار با وزیر جدید بهداشت این کشور بر توسعه همکاری‌ها در حوزه گردشگری سلامت تاکید کرد و همچنین برای فراهم کردن مقدمات امضاء تفاهم‌نامه خواهرخواندگی میان یک مرکز درمانی تخصصی در ایران با یک مرکز درمانی تخصصی در ارمنستان اعلام آمادگی کرد. 

وی با توجه به تجارب کشورمان در راه‌اندازی کلینیک‌های پزشکی به منظور درمان بیماران در کشورهای عربی و آفریقایی، پیشنهاد راه‌‌‌اندازی کلینیک ایرانیان در ایروان را ارائه کرد. 

همچنین در این دیدار، طرفین در خصوص همکاری‌های بهداشتی و درمانی میان دو کشور در عرصه‌های مختلف از جمله در عرصه امداد و نجات، تاسیس درمانگاه مشترک، صادرات تجهیزات پزشکی، دارو و درمان و تبادل تجربیات در سایر عرصه‌های پزشکی گفت‌وگو کردند.

براساس این گزارش، آرسن توروسیان وزیر بهداشت ارمنستان نیز از گسترش همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های بهداشت و درمان و ارائه خدمات امداد و نجات و گردشگری سلامت استقبال و گفت: به زودی هیاتی را برای بررسی موضوعات مورد بحث در این دیدار به کشورمان اعزام خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: