کد خبر: ۷۷۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۵۱۸
عصبانیت وزیر جنگ اسرائیل از دستور رهبری؛
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: «امیدوارم مدل مهار برنامه هسته‌ای کره شمالی در مورد ایران هم قابل تحقق باشد. ولی ما شاهد خلاف آن هستیم. رهبر ایران دستور شتاب برنامه هسته‌ای ایران را داده است.»
لیبرمن: امیدواریم طرح غیرهسته‌ای‌سازی کره‌شمالی روی ایران هم اجرا شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،  «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسرائیل نسبت به چارچوب خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی ابراز امیدواری کرده و مدعی شد که این طرح برای برنامه موشکی ایران هم قابل اطلاق است.

لیبرمن مدعی شد: « امیدوارم که مدل مهار برنامه هسته‌ای کره شمالی در مورد ایران هم قابل تحقق باشد. ولی شاهد خلاف آن هستیم. رهبر ایران دستور شتاب برنامه هسته‌ای ایران را داده است.»

به نقل از جروزالم‌پست، این رسانه رژیم صهیونیستی به دیدار ترامپ و کیم و جونگ اون  که قرار است فردا در سنگاپور برگزار شود اشاره کرد و نوشت: در عین حال هفته گذشته مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که ایران قصد توسعه ظرفیت‌های غنی‌سازی اورانیومش را دارد. آمریکا اجازه ساخت سلاح هسته‌ای را به ایران نخواهد داد. سیاست آمریکا در قبال ایران مساله جدیدی نیست. ایران نسبت به عزم ما آگاه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: