کد خبر: ۷۷۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۴۷۸
نام سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان بارها در رسانه های ایتالیا و روسیه در کنار باشگاه لاتزیو ایتالیا مطرح شده است.بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ قیمت آزمون افزایش می یابد ولی لاتزیو می تواند با درآمدی که از فروش اندرسون به دست آورد باشگاه روسی را راضی به فروش مهاجم ایرانی خود کند.
لاتزیو همچنان به دنبال سردار/ آزمون جانشین اندرسون می شودبه گزارش خبرداغ ، باشگاه لاتزیو ایتالیا کماکان به دنبال جذب مهاجم تیم ملی ایران است.

نام سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان بارها در رسانه های ایتالیا و روسیه در کنار باشگاه لاتزیو ایتالیا مطرح شده است.

در جدیدترین خبر سایت cittaceleste ایتالیا خبر داد که با نزدیک شدن فلیپه اندرسون به وستهام انگلیس، لاتزیو به دنبال جایگزینی برای اوست. لاتزیو برای پر کردن جای اندرسون دوباره برای جذب سردار آزمون، مهاجم ایرانی روبین کازان روسیه اقدام کرده است. لاتزیو در تابستان گذشته نیز تلاش کرد تا این مهاجم را جذب کند ولی باشگاه روسی بابت فروش آزمون ۲۰ میلیون دلار درخواست کرد که خارج از توان باشگاه ایتالیایی بود.

بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ قیمت آزمون افزایش می یابد ولی لاتزیو می تواند با درآمدی که از فروش اندرسون به دست آورد باشگاه روسی را راضی به فروش مهاجم ایرانی خود کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: