کد خبر: ۷۷۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۴۹۲
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کی‌روش با همان ترکیب همیشگی‌اش یعنی ترکیب دفاعی مقابل مراکش به میدان خواهد رفت تا اتفاق بازی با بوسنی تکرار نشود.
تیم ملی مقابل مراکش تدافعی بازی می‌کند تا اتفاق بازی با بوسنی تکرار نشودبه گزارش خبرداغ ، داریوش مصطفوی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه رقابت‌های جام جهانی اظهار داشت: ما چه کاری برای تیم ملی کرده‌ایم که الان باید توقع موفقیت در جام جهانی را از این تیم داشته باشیم. همه تیم‌های حاضر در رقابت‌ها حداقل ۸ بازی دوستانه داشته‌اند در صورتی که ما بدون هیچ حساب و کتابی تیم‌مان را به روسیه فرستاده‌ایم.

 

وی افزود: البته نباید فدراسیون را مقصر این قضیه دانست، چون مشکلات فوتبال ما فراتر از این حرف‌هاست و اگر تیم ما به موفقیتی برسد این موفقیت را مدیون کی‌روش و توانایی فردی بازیکنان هستیم.

 

پیشکسوت فوتبال درمورد مشکلات تیم ملی گفت: تیم ملی بازی‌های تدارکاتی کمی داشته و این باعث می‌شود هماهنگی بین بازیکنان در بازی‌های جام جهانی کم بوده و از نظر بدنی کم بیاورند.

 

مصطفوی در پاسخ به این سوال که تیم ملی مقابل مراکش تدافعی بازی خواهد کرد یا دست به حمله می‌زند تصریح کرد: مراکش تیم قدرتمندی است و این امکان وجود دارد که پدیده رقابت‌ها شود و به نظر من کی‌روش با همان ترکیب همیشگی‌اش یعنی ترکیب دفاعی به میدان خواهد رفت تا اتفاق بازی با بوسنی تکرار نشود.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: