کد خبر: ۷۷۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۵۰۸
معینی؛
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: شکست دادن تیم ملی ایران حتی برای اسپانیا هم سخت است و می‌توانیم در این جام به صعود هم فکر کنیم.
شکست دادن تیم ملی حتی برای اسپانیا هم سخت است/ مراکش کاملا به سبک فوتبال روز اروپا آشنایی داردبه گزارش خبرداغ ، فریدون معینی درباره اولین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل مراکش اظهار داشت: تیم مراکش به نسبت دو تیم آفریقایی آنگولا و نیجریه که در جام‌های قبل مقابل‌شان به میدان رفتیم کاملا متفاوت است. آنها تیمی کاملا آشنا به سبک روز اروپایی دارند اما با این وجود ما پتانسیل شکست این تیم را داریم.


وی افزود: ایران تیمی است که شکست دادنش حتی برای اسپانیا هم سخت است و می‌توانیم در این جام به صعود تیم ملی فکر کنیم.


کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که بهتر است ایران در مقابل مراکش تدافعی بازی کند یا حمله کردن و کسب ۳ امتیاز را در برنامه‌اش داشته باشد، تصریح کرد: جام جهانی ۲۰۱۴ به ما نشان داد که تیم‌های تدافعی شانسی برای موفقیت ندارند. در فوتبال امروز دفاع از حمله شروع می‌شود و ایران پتانسیل این کار را دارد. باید دید ایران تا چه اندازه می‌تواند از پتانسیل خود در پرسینگ بهره ببرد.


وی در واکنش به این سوال که آیا انتظار صعود ایران به مرحله بعد منطقی است٬ گفت: من به رویاپردازی در فوتبال اعتقادی ندارم امروزه همه تیم‌ها در تلاشند بهترین باشند و فاصله بین ابرقدرت‌ها و تیم‌های دیگر کم شده است.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: