کد خبر: ۷۷۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۵۰۴
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است تا زمان بازی برابر مراکش باید از پیش‌بینی‌ درباره صعود از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دست بکشیم.
از پیش‌بینی‌ها دست بکشیم/ بازی با مراکش کلیدی استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، امید ابراهیمی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: جمعه گذشته بازی دوستانه‌ای برابر لیتوانی در ورزشگاه اسپارتاک برگزار کردیم و باید بگویم که کیفیت چمن و معماری ورزشگاه را بسیار دوست داشتم.

 

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: عکس‌های سایر ورزشگاه‌های جام جهانی 2018 روسیه را دیدم و با اطمینان می‌گویم که از آنها بسیار خوشم آمد. سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی برای من از نحوه آماده‌سازی روسیه برای میزبانی از جام جهانی 2018 فوتبال گفتند. وقتی به روسیه آمدم دیگر مطمئن شدم.

 

ابراهیمی درباره گروه B جام جهانی 2018 روسیه به خبرگزاری تاس گفت: بازی‌های سختی در مرحله گروهی داریم و این دیگر مسئله پنهانی نیست که بازی با مراکش برای ایران کلیدی خواهد بود. اگر در این بازی به پیروزی برسیم می‌توانیم بدون خطر درباره شانس صعود از مرحله گروهی صحبت کنیم. در شرایط کنونی پیشنهاد می‌کنم از پیش‌بینی‌ها درباره صعود ایران دست بکشیم.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: