کد خبر: ۷۷۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۶۴۲
نخستین جراحی سرطان پروستات با موفقیت در مرکز درمان سرطان بیمارستان تخصصی کیش انجام شد.
انجام موفق نخستین جراحی پروستات در مرکزدرمان سرطان کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نخستین عمل جراحی مرکز درمانی سرطان کیش با عنوان KCC با حضور پروفسور جوان، دکتر لاهیجی و دکتر افراسیابی  پزشکان اورولوژیست بر روی بیمار 47 ساله با سرطان پیشرفته پروستات در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش انجام شد.

این عمل جراحی که سه ساعت به طول انجامید صبح یکشنبه 20 خرداد از ساعت 10 آغاز شد و پزشکان ضمن پاکسازی غدد لنفاوی و برداشت پروستات، مجرا را به مثانه پیوند زدند.

بنابر گزارش بیمارستان کیش این بیمار پس از عمل در شرایط مطلوبی بسر می برد و پس از گذر از دوره نقاهت از بیمارستان مرخص خواهد شد.

گفتنی است مرکز درمان سرطان کیش با تاکید دکتر انصاری لاری و بهره گیری از توانمندی های پزشکان حاذق ایرانی و با همکاری پروفسور جوان اورولوژیست ایرانی برجسته جهان، برای خدمات دهی به بیماران داخلی و کشورهای اطراف در جزیره کیش راه اندازی شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: