کد خبر: ۷۷۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۵۶۴
برکناری محمد نوازی از هدایت تیم امیدهای استقلال، اتفاق تعجب برانگیزی برای پیشکسوت آبی‌هاست.
نمی‌دانم افتخاری به عنوان مدیرعامل در باشگاه استقلال چه کاره است/ تازه فهمیدم استقلالی ها دنبال آدم سالم نیستندبه گزارش خبرداغ ، محمد نوازی سرمربی فصل گذشته امید های استقلال از سمت خود برکنار شداو که از این اتفاق متعجب است در خصوص تغییرات در تیم های پایه ای و همچنین کسانی که باعث شدند او از این سمت برکنار شود صحبت های زیر را انجام داد

 

*از سرمربیگری امید استقلال برکنار شدید
برکنار نشدم بلکه مرا کنار گذاشته اند تا خودشان برای تیم های پایین لیگ تصمیم گیری کنند. یک هیات امنای الکی تشکیل دادند تا بگویند ما کار انجام می دهیم. توفیقی کل باشگاه را در دست گرفته و هر کاری که دلش می خواهد انجام میدهد من نمی دانم افتخاری به عنوان مدیرعامل در باشگاه استقلال چه کاره است جباری و قراب که هیچ وقت حرف نمی زند و فقط در جلسات حضور دارد.

 

*فکر می کنید علت برکناری شما چه بود
فکر می کنم مسوولان استقلال می خواستند فکری به حال بدهی ها کنند و به همین دلیل این تصمیمات را گرفتند. اگر می دانستم که قرار است چنین اتفاقی بیفتد و هیچ وقت طلبم را نمی گرفتند و می گذاشتم انباشته شود.اشکالی ندارد ما هم خدایی داریم و روزی دست آن بالایی است. تازه فهمیدم استقلالی ها دنبال آدم سالم نیستند و کسانی رامی خواهند که یک مشکلی داشته باشد. البته این کسانی که آمده اند دوستان ما هستند و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

 

*کمتر از یک هفته دیگر مسابقات تیم های پایه شروع می شود فکر می کنید این مربیان موفق باشند.
تمام این اتفاقات برنامه ریزی شده بود تا صدای کسی در نیاید جالب است توفیقی هم هیات مدیره است و هیات امنا نمی دانم چه هیزم تری به توفیقی فروخته ام که علیه من انجام می دهد از مسوولان استقلال بپرسید تا به حال من محمد نوازی تا به حال به هیچ کس بی احترامی نکردم بروید آمارم را دربیاورید هر کس از من اتویی دارد رو کند.

 

* از اتفاقات پیش آمده خیلی ناراحت هستید
به نظر شما نباید باشم یک خسته نباشید در پایان فصل به مانگفتند قرارداد پارسال من صد میلیون تومان بود که 50 میلیون تومان آن را خودشان کم کردند و به من نگفتند و در طول فصل هم هیچ امکاناتی نداشیتم و فقط دو دست لباس دادند یک اردو برای تیم نگذاشتند همه را دوستان من کمک کردند تا آبرو ریزی نشود مردم خیلی از اتفاقات را نمیدانند اما به آن هایی که در باشگاه استقلال سمت دارد می گویم یک روز دوباره بر می‌گردم. 

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: