کد خبر: ۷۷۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
تعداد بازدید: ۴۲۷
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در تشریح آخرین وضعیت پرونده شهردار و اعضای شورای شهر مرودشت، گفت: در این پرونده شهردار و ۶ نفر از اعضای شورای شهر مرودشت و یک نفر از اعضای شورای شهر سابق این شهرستان، به اتهام اعمال خلاف قانون بازداشت شدند.این تعداد از افراد با قرار قانونی بازداشت شده‌ و پرونده در شعبه بازپرسی در حال تحقیقات تکمیلی و رسیدگی است.
آخرین وضعیت پرونده شهردار و اعضای شورای شهر مرودشت/ ۸ نفر بازداشت شدند

به گزارش خبرداغ ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در تشریح آخرین وضعیت پرونده شهردار و اعضای شورای شهر مرودشت، گفت: در این پرونده شهردار و ۶ نفر از اعضای شورای شهر مرودشت و یک نفر از اعضای شورای شهر سابق این شهرستان، به اتهام اعمال خلاف قانون بازداشت شدند.

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در گفت‌وگو با میزان در تشریح آخرین وضعیت پرونده شهردار و اعضای شورای شهر مرودشت، گفت: در این پرونده شهردار و 6 نفر از اعضای شورای شهر مرودشت و یک نفر از اعضای شورای شهر سابق این شهرستان، به اتهام اعمال خلاف قانون بازداشت شدند.

وی افزود: این تعداد از افراد با قرار قانونی بازداشت شده‌ و پرونده در شعبه بازپرسی در حال تحقیقات تکمیلی و رسیدگی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: