کد خبر: ۷۷۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
تعداد بازدید: ۵۰۰
مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: در جریان آتش‌سوزی در منطقه آب‌پخش دشتستان ۹۸۰ اصله نخل بین ۵۰ تا ۹۰ درصد دچار خسارت شد.
حریق 980 اصله نخل در استان بوشهر/ خسارت اولیه، 800 میلیون تومان
به گزارش خبرداغ ، قاسم قائدی در دشتستان با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در نخیلات منطقه آب‌پخش دشتستان اظهار داشت: ساعت 12:30 دقیقه امروز آتش سوزی در نخیلات آب‌پخش دشتستان به وقوع پیوست که با تلاش نیروهای آتش‌نشان و مردم منطقه ساعت 16:30 دقیقه مهار شد.

وی با بیان اینکه در مهار این حریق آتش نشانهای دشتستان، بوشهر ، گناوه، دشتی و تنگستان مشارکت داشتند گفت: در این بحران 980 نخل بین 50 تا 90 درصد طعمه حریق شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به اینکه مالکان این نخیلات مربوط به 11 خانوار است افزود: برآورد خسارت اولیه از این حادثه 8 میلیارد ریال است که در نشست بعدازظهر امروز این بحران بررسی می‌شود.

قائدی با بیان اینکه حجم آتش سوزی بسیار گسترده بود گفت: با ورود به موقع آتش نشان از خسارتهای بسیار زیاد جلوگیری شد.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: