کد خبر: ۷۷۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۵۶۱
تیم ملی ایران در هشتمین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال 2018 که در شهر اوفا کشور روسیه برگزار شد با نتیجه 3 بر 2 مغلوب برزیل،‌ پرافتخارترین تیم جهان شد.
شکست قابل دفاع شاگردان کولاکوویچ مقابل برزیل

تیم ملی ایران در هشتمین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال مغلوب پرافتخارترین تیم جهان شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، تیم ملی ایران در هشتمین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال 2018 که در شهر اوفا کشور روسیه برگزار شد با نتیجه 3 بر 2 مغلوب برزیل،‌ پرافتخارترین تیم جهان شد.

سعید معروف، صابر کاظمی، امیر حسین توخته، مسعود غلامی، فرهاد قائمی، شریفی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو)، انتخاب شجاعانه ایگور کولاکوویچ برای بازی مقابل پرافتخارترین و شاید قدرتمندترین تیم جهان بود.

جوانان ایرانی که شاید برای نخستین بار بود تیمی مثل برزیل را از نزدیک می‌دیدند در ست نخست حرفی برای گفتن نداشتند و 25 بر 17 نتیجه را واگذار کردند.

کولاکوویچ در ست دوم از بازیکنان جوان خود خواست که نگران اشتباهات خود نباشند و از بازی خود لذت ببرند. نتیجه این توصیه، بازی با طراوت بازیکنان ایران، دریافت خوب و بازیسازی بهتر سعید معروف در روی تور بود. بازیکنان ایران در ست دوم 25 بر 23 برزیل پرمهره را شکست دادند.

در ست سوم بازیکنان برزیل مجدداً کنترل بازی را در دست گرفتند و توانستند 25 بر 19 برنده شوند. بازیکنان ایران تا پایان این ست 36 امتیاز از اسپک، 6 امتیاز از دفاع، 2 پوئن سرویس و 15 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و برزیلی‌ها نیز 39 امتیاز از اسپک، 4 امتیاز از دفاع، 6 پوئن سرویس و 27 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند. نقطه ضعف تیم جوان ایران، اشتباهات پرشمار آنها بود.

بازیکنان برزیل به خیال پیروزی در ست چهارم و تمام کردن بازی وارد زمین شدند ولی بازیکنان ایران از همان ابتدا با اختلاف زیادی از حریف نامدار خود پیش افتادند و در نهایت 25 بر 21 برنده شدند تا حداقل یک امتیاز از این نبرد دشوار کسب کرده باشند. سرنوشت برنده بازی با این نتیجه به ست پنجم کشیده شد.

حضور برونو رزنده، پاسور و کاپیتان تیم ملی برزیل از ست چهارم باعث شد تا کار بازیکنان ایران در بازیخوانی حریف، سخت‌تر شود. دو تیم در ست پنجم پا به پای هم امتیاز گرفتند ولی اشتباهات بیشتر بازیکنان ایران و کسب امتیازت حساس این ست توسط برزیل، باعث شد تا نتیجه این ست 15 بر 13 به سود برزیل رقم بخورد.

تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین بازی هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ساعت 18:30 فردا (یکشنبه) به مصاف روسیه خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: