کد خبر: ۷۷۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۵۱۶
دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنعت هتلداری و خدمات سفر به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.
کیش میزبان دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنعت هتلداری و خدمات سفربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنعت هتلداری و خدمات سفر به میزبانی جزیره کیش گفت: این نمایشگاه 5 تا 8 شهریور با حضور فعالان صنعت گردشگری، هتل ها و مراکز اقامتی، دهکده های توریستی، مراکز تفریحی، موزه ها، بنگاه های سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه گردشگری،  بانک ها و بیمه ها، سازمان ها، تشکل ها و مجامع، بیمارستان ها و مراکز گردشگری سلامت، صنایع دستی، نرم افزار و فناوری اطلاعات، مراکز آموزشی و پژوهشی، ایرلاین ها، آژانس های هواپیمایی و خدمات سفر و سایر صنایع وابسته برگزار می شود.

سید رضا سراج افزود: گردشگری غذا، بوم گردی، گردشگری حلال، موسیقی و فرهنگ ها، ژئو توریسم، گردشگری دریایی، خدمات گردشگری در حوزه استارتاپ ها، گردشگری سلامت و نقش بانوان در گردشگری از محورهای اصلی این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه ظرفیت های جزیره کیش بستر خوبی برای برای گزاری نمایشگاه ها و همایش ها است و سالانه بسیاری از نمایشگاه ها و همایش های ملی و بین المللی کشور درکیش برگزار می شود گفت: امکانات و تسهیلات قانونی جزیره کیش مانند نبود ترافیک، عدم نیاز به دریافت روادید، جاذبه های تفریحی و گردشگری و امکانات مناسب اقامتی از جمله مزیت های جزیره کیش برای برگزاری برنامه های رویداد محور و حضور گردشگران داخلی و خارجی است.

گفتنی است دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنعت هتلداری و خدمات سفر به همت شرکت رستاک پادویژن و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با ارائه آخرین دستاوردهای این صنعت در کشور و منطقه و با حضور متخصصان، فعالان و سرمایه گذاران این صنعت در مرکز نمایشگاههای بین المللی کیش برگزار می شود.

یاد آور می شود برگزاری سمینارها و کارگاه های آموزشی با هدف تبادل اطلاعات و تجربیات و بهره گیری از نظرات کارشناسان با ارائه روشهای نوین جذب گردشگر و خدمات دهی به گردشگران در جزیره کیش از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: