کد خبر: ۷۷۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
تعداد بازدید: ۱۳۰۱
تنها مرد طلایی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی صعود قابل توجهی داشته است.
مرد طلایی ایران در رده بندی بهترین‌های تکواندو جهان صعود کرد
به گزارش خبرداغ ،فدراسیون جهانی تکواندو در ابتدای هر ماه میلادی اقدام به انتشار لیست رده بندی بهترین های تکواندو جهان در اوزان مختلف می کند. در آخرین رده بندی اعلام شده امتیازات رقابتهای جام فجر، جام باشگاه های آسیا و قهرمانی آسیا که نماینده ایران در آن شرکت داشتند، منظور شده و همین موضوع باعث صعود چند نماینده از کشورمان شده است. 

بیشترین صعود را در این رده بندی امیر محمدبخشی داشته است. وی با کسب طلای قهرمانی آسیا جمع امتیازات خود را به عدد  ۹۷/۷۰ رساند و در وزن ۶۸- کیلوگرم تا رتبه ۳۸ بالا آمد. همچنین سروش احمدی با نقره این رقابتها و امتیاز ۱۱۱/۷۲ در رتبه ۳۰ قرار گرفت. در این وزن ابوالفضل یعقوبی با ۱۷۴/۶۶ امتیاز رده سیزدهم را به خود اختصاص داده است.

فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم با ۳۰۲/۰۲ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت و آرمین هادی‌پور دیگر نماینده ایران در این وزن با ۲۷۲/۸۵ امتیاز جایگاه خود در رده هفتم را حفظ کرد.

مهدی خدابخشی هوگوپوش وزن ۸۰- کیلوگرم نیز با ۱۹۴/۳۱ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته است. احمد محمدی دیگر نماینده ایران در این وزن با ۱۰۱/۶۹ امتیاز ​در خانه سی و هشتم قرار دارد. 

سجاد مردانی تکواندوکار سنگین وزن کشورمان نیز با ۲۸۴/۹۸ امتیاز همچنان در رده ششم باقی مانده است. در این وزن سعید رجبی با امتیاز ۱۴۱/۷۸ و ۱۰ پله صعود تا رتبه ۱۸ بالا آمده است. 

در گروه زنان و در وزن اول نیز ناهید کیانی با ۱۴ پله صعود و کسب ۱۰۲/۲۸ امتیاز رده سی و هفتم را به خود اختصاص داده است و مبینا نژاد کته‌سری دیگر نماینده ایران در این وزن نیز با ۸۰ امتیاز جایگاه پنجاهمی خود را حفظ کرد.

به گزارش مهر، کیمیا علیزاده در وزن ۶۷- کیلوگرم با ۹۹/۹۰ امتیاز و ۴ پله صعود در رده سی و هشتم قرار گرفت. زهرا پوراسماعیل هوگوپوش وزن چهارمی (۶۷+ کیلوگرم) نیز با ۹۸/۵۴ امتیاز و ۷ پله صعود جایگاه بیست و نهم را به خود اختصاص داده و اکرم خدابنده نیز با ۷۱/۹۱ امتیاز در رده چهل و چهارم جای دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: