کد خبر: ۷۷۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۴۳۱
محسن‌بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت اعتصاب مغازه‌‌دارن بانه، گفت: مغازه‌ها باز شده است و مشکلات مردم بانه و خواسته‌هایشان نیز تاکنون در دو جلسه هئیت دولت مطرح شده است.
آخرین وضعیت اعتصاب بازاریان «بانه»/ نمایندگان دولت آمدند و از نزدیک وضعیت مردم را مشاهده کردند /  مسئولان هیچ وعده‌ای مبنی بر باز شدن یا نشدن مرزها به ما ندادند
به گزارش خبرداغ به نقل از رویداد 24 : محسن‌بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت اعتصاب مغازه‌‌دارن بانه، گفت: مغازه‌ها باز شده است و مشکلات مردم بانه و خواسته‌هایشان نیز تاکنون در دو جلسه هئیت دولت مطرح شده است.

بیگلری با بیان اینکه، هیاتی از وزارت کشور و گمرک به منطقه آمدند و با نمایندگان بازاریان جلساتی را برگزار کردند، تصریح کرد: نمایندگان دولت آمدند و از نزدیک وضعیت مردم را مشاهده کردند و چندین جلسه را با نمایندگان بازاریان بانه، سقز و مریوان برگزار کردند و وعده دادند تا مشکلات مردم منطقه را حل و فصل کنند. مسئولان که به منطقه آمده بودند جزییات جلسه را در تهران و در حضور وزرای کشور، اقتصاد و صنعت مطرح کردند و در نهایت خروجی این مذاکره را در جلسه هیات دولت عنوان کردند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه امیدواریم مسئولان مربوطه به وعده‌هایشان در خصوص این منطقه عمل کنند، خاطرنشان کرد: فعلا شرایط منطقه در آرامش قرار دارد و مردم نیز منتظر هستند خبرهای خوبی را از سوی دولت بشوند.

بازاریان به دولت یک فرصت دوباره دادند

هادی احمدی یکی از مغازه‌داران اعتصاب کننده در بانه، با اشاره به وضعیت بازار بانه گفت: بالاخره پس از 25روز اعتصاب، مغازه‌داران مغازه‌های خود را باز کردند و به دولت و مسولان به امید بازگشایی دوباره مرزها یک فرصت دیگر دادند. اعلام شده بود که مرزها را باز می‌کنند اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

احمدی ادامه داد: به عنوان نماینده بازاریان در جلساتی که با حضور فرماندار، نماینده مجلس، استاندار و دولتی‌ها بود شرکت کردیم و مشکلات مردم را به گوش آن‌ها رساندیم و آن‌ها نیز وعده دادند تا مشکلات منطقه را در جلسه دولت مطرح کنند. البته باید بگویم که از سوی مسئولان هیچ وعده‌ای مبنی بر باز شدن یا نشدن مرزها به ما ندادند ولی خود مغازه‌داران سعی کردند تا یک فرصت دیگر به مسئولان بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: