کد خبر: ۷۷۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۶۰۳
سرپرست اداره‌کل هواشناسی خوزستان از رسیدن دمای هوا به 49 تا 50 درجه سانتی‌گراد در آخر هفته جاری در استان خوزستان خبر داد.
گرمانی 50 درجه‌ای در انتظار خوزستان
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، محمد سبزه‌زاری  اظهار کرد: طبق مدل‌های هواشناسی تا دو روز آینده افزایش یک تا دو درجه‌ای دما مورد انتظار است. از روز سه‌شنبه هفته جاری به تدریج افزایش دما بیشتر شده و تا آخر هفته به 49 تا 50 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی افزود: فردا (دوشنبه) آسمان خوزستان صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود و برای فردا شب احتمال بارش پراکنده و وزش باد قابل ملاحظه وجود دارد که این وضعیت در ارتفاعات استان بیشتر خواهد بود.

سرپرست اداره‌کل هواشناسی خوزستان با اشاره به بارش‌های شب گذشته تصریح کرد: میزان بارش‌های شب گذشته در اندیمشک 7.2 میلی‌متر، اهواز 0.3، بستان 0.2، دزفول 0.3، شوشتر 0.5، لالی 0.7، مسجدسلیمان 0.4 و شوش 0.1 میلی‌متر گزارش شده است.

سبزه‌زاری گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با 47 درجه سانتی‌گراد و دهدز با 22 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 31 و 45 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: