کد خبر: ۷۷۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۵۶۶
فرمانده انتظامی استان قزوین از گروگان‌گیری در تبریز و رهایی گروگان در کمتر از 8 ساعت در یک عملیات منسجم خبر داد.
دستگیری 6 گروگان‌گیر در قزوین
به گزارش خبرداغ ، سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین‌زهرا در پی کسب خبر از منابع و رصد اطلاعاتی از وقوع یک مورد گروگان‌گیری در تبریز مطلع شدند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین بر اساس اطلاعات دریافتی مبنی بر اینکه آدم‌ربایان قصد انتقال گروگان از محور بوئین‌زهرا به یکی از استان‌های شرقی کشور را دارند. بلافاصله چند تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی برای عملیات رهایی گروگان تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات تخصصی و استقرار در مبادی ورودی شهرستان حین کنترل محورهای مواصلاتی، یک دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه سمند مورداستفاده گروگانگیران را در محور «دانسفهان - بوئین‌زهرا» شناسایی و برای هماهنگی با سایر تیم‌ها و انجام عملیات به تعقیب و مراقبت نامحسوس خودروها پرداختند.

محمودی بابیان اینکه رانندگان خودروها پس از مسافتی تعقیب نامحسوس، متوجه حضور پلیس شده بلافاصله تغییر مسیر داده و متواری شدند، گفت: بلافاصله موضوع به کلیه تیم‌ها اطلاع‌رسانی و خودرو پژو 405 توسط 2 واحد عملیاتی مستقر در محورها متوقف و راننده و 3 سرنشین خودرو را که قصد فرار داشتند با شلیک چند گلوله دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: مأموران بلافاصله پس از دستگیری گروگان گیرها و بازرسی از خودرو، گروگان 37 ساله را که در صندوق‌عقب خودرو 405 محبوس و از ناحیه دست‌وپا دچار جراحت شده بود را آزاد کردند.

وی یادآور شد: دیگر خودرو متعلق به گروگان گیرها نیز توسط چند واحد گشت در محور «بوئین‌زهرا - سگزآباد» متوقف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند. با دستگیری 6 گروگان گیر و رهایی گروگان، کلیه متهمان به همراه 2 دستگاه خودرو به مقر پلیس منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، وی عنوان کرد: در بازجویی انجام‌شده توسط کارآگاهان، متهمان علت گروگان‌گیری را اختلاف حساب بین فروشنده مواد مخدر دریکی از استان‌های شرقی و فرد گروگان گرفته‌شده اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: