کد خبر: ۷۷۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۶۶۵
وزیر ارشاد:
سید عباس صالحی وزیر ارشاد درخصوص آخرین وضعیت اعزام حجاج ایرانی به عربستان گفت: در این زمینه توافق‌هایی با وزارت حج عربستان داشته‌ایم، این توافق به امضای دوطرف رسیده است.پروازهای حج تمتع به‌ سوی عربستان سعودی از روز بیست و ششم تیرماه آغاز خواهد شد و حجاجی که در روزهای اولیه به حج اعزام شوند طول سفرشان 40روزه خواهد بودو به گفته رئیس سازمان حج و زیارت در این مرحله کسانی که تا پایان دی‌ ماه سال 85 ثبت‌نام کرده‌اند جزو گروه فراخوان حج تمتع 97 هستند و باید تمامی مراحل اعزام را نهایی کنند.
ایران و عربستان برای حج ۹۷ به توافق رسیدند

به گزارش خبرداغ ، وزیر فرهنگ و ارشاد از تمهید مقدمات سفر زائران ایرانی به عربستان در حج ۹۷ خبر داد.

سید عباس صالحی وزیر ارشاد درخصوص آخرین وضعیت اعزام حجاج ایرانی به عربستان گفت: در این زمینه توافق‌هایی با وزارت حج عربستان داشته‌ایم، این توافق به امضای دوطرف رسیده است.

وی افزود: در همین راستا و برای مقدمات سفر حجاج و تمهیدات آن، سفرهای پیوسته‌ای از سوی ما به عربستان صورت گرفته است و در این سفرها کارهای لازم صورت گرفته است.

وزیر ارشاد با بیان این مطلب که مسیر مذاکره‌ها مسیر روان و خوبی بوده و تا الان مشکلی خاصی پیش نیامده و امیدوارم از الان به بعد هم مشکلی نداشته باشیم، اظهار داشت: تلاش ما این است که حداکثر رضایت‌مندی را برای زائران عزیز فراهم کنیم و در این راه از هیچ کوششی چه در وزارت ارشاد و جه در سایر نهادها یمسئول فذروگذاری نخواهیم کرد.

پروازهای حج تمتع به‌ سوی عربستان سعودی از روز بیست و ششم تیرماه آغاز خواهد شد و حجاجی که در روزهای اولیه به حج اعزام شوند طول سفرشان 40روزه خواهد بودو به گفته رئیس سازمان حج و زیارت در این مرحله کسانی که تا پایان دی‌ ماه سال 85 ثبت‌نام کرده‌اند جزو گروه فراخوان حج تمتع 97 هستند و باید تمامی مراحل اعزام را نهایی کنند.

منبع : تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: