کد خبر: ۷۷۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۷۱۳
رضا جعفری رئیس اورژانس اجتماعی کشور خبر تجاوز 3 نفره به دختر 6 ساله افغان در خمینی شهر اصفهان را تکذیب کرد.
رئیس اورژانس اجتماعی کشور خبر تجاوز به دختر 6 ساله افغان در خمینی شهر را تکذیب کرد
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: رضا جعفری رئیس اورژانس اجتماعی کشور خبر تجاوز 3 نفره به دختر 6 ساله افغان در خمینی شهر اصفهان را تکذیب کرد.

جعفری در ادامه تصریح کرد: هنوز اطلاعات و شواهدی که تایید کننده خبر تجاوز سه نفر به کودک 6 ساله افغانی باشد به دست نیامده است و بر این اساس گزارش برخی رسانه ها و افراد به شدت تکذیب می شود.

وی تاکید کرد: بررسی های اورژانس اجتماعی در این زمینه ادامه دارد و در عین حال حسب وظیفه ذاتی اورژانس اجتماعی، حمایت روانی - اجتماعی از این کودک آغاز شده است.

رئیس اورژانس اجتماعی در ادامه خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های اجتماعی شهرستان خمینی شهر مانند سایر موارد خشونت های خانگی وظایف خود را در خصوص کودک فوق انجام می دهد.

جعفری تصریح کرد: تشخیص هر گونه کودک آزاری جنسی و تجاوز در حیطه وظایف اورژانس اجتماعی نبوده است و تشخیص و صدور نظر نهایی بر عهده پزشکی قانونی است.

وی یادآور شد: بر اساس گفته های مادر کودک به مسئولان اورژانس اجتماعی، این کودک در مقابل منزل مشغول بازی بوده است و توسط مردی در نزدیکی خانه مورد اذیت و آزار جسمی واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: