کد خبر: ۷۷۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۱۰۹۷
در دو روز گذشته اخباری مبنی بر اینکه آموزش و پرورش از ناظم متخلف مدرسه غرب تهران شکایتی مطرح نکرده است منتشر شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، این در حالی است که مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در روز هشتم خرداد ماه از معاون خاطی مدرسه معین به دادسرای ناحیه ۲۱ (ویژه ارشاد) شکایت کرده است که متن آن به این شرح است: « به استحضار می رساند طبق گزارش واصله و مدارک ضمیمه از اداره آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران و درخواست جمعی از اولیا مجتمع آموزشی غیر دولتی پسرانه دکتر معین شخصی به نام ... از نیروهای آزاد شاغل در مدرسه مزبور از موقعیت و پست و مقام خود سوء استفاده کرده و با رفتارهای غیر اخلاقی و خلاف قانون و مقررات خود موجب وهن دستگاه و ورود خسارت معنوی به آموزش‌ و پرورش شده است.

لذا از نامبرده به اتهام سوء استفاده از پست و موقعیت شغلی خود و ورود خسارت معنوی به آموزش‌ و پرورش و جریحه دار شدن احساسات عمومی در سطح جامعه و ایجاد حساسیت به وجود آمده در فضای مجازی شکایت داشته و درخواست رسیدگی خارج از نوبت وفق قوانین و مقررات مورد استدعاست.

درضمن آقای فرشید اسماعیلی و خانم آرزو عبدالمالکی منفردا و متفقا به عنوان نمایندگان حقوقی این اداره کل جهت پیگیری موضوع و دفاع از حقوق آموزش و پرورش معرفی می گردند.»

شکایت آموزش و پرورش تهران از معلم خاطی مدرسه

منبع: اینسا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: