کد خبر: ۷۷۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۴۶۶
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از ضبط محموله و خودرو حامل کالای قاچاق و جریمه ۳.۴ میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار خبر داد.
عامل قاچاق سیگار ۳.۴ میلیارد محکوم شد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: مامورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی شهرستان لار، طی بازرسی از یک دستگاه کامیون که در محورهای مواصلاتی این شهرستان در حال تردد بود، تعداد یک میلیون و هشتصد هزار نخ سیگار خارجی کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: با بازداشت راننده کامیون، محموله مکشوفه به اداره دخانیات تحویل و پرونده ای در این راستا تشکیل و برای رسیدگی به شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لار ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: طی بررسی های به عمل آمده و تحقیقات انجام شده تخلف راننده محرز و وی با حکم شعبه رسیدگی کننده به پرداخت جریمه نقدی به میزان سه میلیارد و چهارصد میلیون ریال جریمه نقدی، ضبط کامیون و ضبط محموله مکشوفه به نفع دولت محکوم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: