کد خبر: ۷۷۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۶۲۶
هیئت دولت مبلغ یکهزار و بیست و دو میلیارد و پانصد و هفتاد و چهار میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۵۷۴ر۰۲۲ر۱) ریال را به منظور جبران خسارت و بازسازی مناطق خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه اختصاص داد.
تصمیم هیئت وزیران برای جبران خسارت و بازسازی مناطق خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، هیئت وزیران در جلسه ۲/۳/۱۳۹۷ به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱- مبلغ یکهزار و بیست و دو میلیارد و پانصد و هفتاد و چهار میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۵۷۴ر۰۲۲ر۱) ریال از محل منابع ماده (۱۲) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور موضوع بند (م) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲)- مصوب ۱۳۹۳-، به منظور جبران خسارت و بازسازی مناطق خسارت­دیده از حوادث غیرمترقبه به شرح جدول پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است در اختیار دستگاه­ اجرایی ذی­ربط قرار می­گیرد تا برابر قوانین و مقررات هزینه شود.

۲- سازمان برنامه و بودجه استان مربوط موظف است ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام بازسازی، گزارش عملکرد اعتبارات فوق را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: