کد خبر: ۷۷۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
تعداد بازدید: ۱۸۰۸
دوره خان و خانزاده ها همچنان در جریان است!
جعفرزاده پدر، در جایی گفته که به دلیل نداشتن قوم و خویش در پایتخت، به ناچار دختران جعفرزاده مجبور بوده‌اند که تخصص روابط عمومی را تمرین کرده و تخصص ما را بیاموزند!

روابط عمومی صنعت حمل ونقل هوایی در سیطره خاندان جعفرزاده!خانواده جعفرزاده در معرفی سه مدیر روابط عمومی به صنعت حمل و نقل هوایی رکورددار شد. در حال حاضر، رضا جعفر زاده پدر خانواده جعفرزاده ریاست روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری را بر عهده دارد.

سازمان هواپیمایی کشوری نهاد ناظر در صنعت حمل و نقل هوایی به شمار می‌رود.

از این گذشته، دو دختر رئیس روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، یعنی فروغ و مرضیه جعفرزاده هم در حال حاضر مدیریت روابط عمومی شرکت‌های هواپیمایی تابان و ایران ایرتور را بر عهده دارند.

گفته می‌شود که دختر سوم رئیس روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری هم در واحد بازرگانی شرکت هواپیمایی ماهان حضور دارد.

جعفرزاده پدر،در جایی گفته که به دلیل نداشتن قوم و خویش درپایتخت، به ناچار دختران جعفرزاده مجبور بوده اند که  تخصص روابط عمومی را تمرین کرده و تخصص ما را بیاموزند.!

منبع: 90اقتصادی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: