کد خبر: ۷۷۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۶۳۲
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه درباره حذف صحنه مربوط به تجاوز در سریال رهایم نکن توضیح داد: در بازبینی مشخص شد که میزان خشونت این صحنه بالاست و با توجه به این‌که مخاطبان بسیاری لحظه افطار بیننده سریال هستند، بنابراین باید این میزان خشونت کم‌تر می‌شد، زیرا مخاطب آسیب می‌دید.
شبکه سه: میزان خشونت صحنه سانسورشده سریال «رهایم نکن» بالا بود / با توجه به واقعه تجاوز در مدرسه، صحنه را حذف کردیم

به گزارش خبرداغ به نقل از جام جم : مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه درباره حذف صحنه مربوط به تجاوز در سریال رهایم نکن توضیح داد: در بازبینی مشخص شد که میزان خشونت این صحنه بالاست و با توجه به این‌که مخاطبان بسیاری لحظه افطار بیننده سریال هستند، بنابراین باید این میزان خشونت کم‌تر می‌شد، زیرا مخاطب آسیب می‌دید.

مهدی روشن‌روان افزود: از سوی دیگر با توجه به اتفاق اخیر مدرسه غرب تهران و تنش جامعه، بهتر بود این صحنه تعدیل شود. این ملاحظه فقط در ارتباط با سریال رهایم نکن نیست و شامل حال همه سریال‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: البته ما جلسه‌ای با آقای عسگرپور کارگردان خواهیم داشت تا میزان صحنه‌های ناراحت‌کننده کمتر شود. آنچه اهمیت دارد، مخاطب است و باید ما قبل از هر چیز به مخاطب فکر کنیم. این مدیر گروه در ادامه تصریح کرد: وقتی سریالی از یک شبکه پخش می‌شود، حق حرفه‌ای مسئولان است که درباره بخش‌های مختلف آن دخل و تصرف داشته باشد. این شامل حال همه سریال‌ها می‌شود.

روشن‌روان با اشاره به مشاوران و صاحب نظران شبکه گفت: ما برای ساخت هر سریالی مشورت‌هایی با حضور صاحب نظران داریم. ضمن این‌که با توجه به اتفاقاتی که اخیراً در سطح جامعه افتاده، وظیفه داریم با اشراف کامل و بنا به مصلحت مردم عمل کنیم. ما درباره علل و عوامل بزه‌ها و عواقب آن توضیح می‌دهیم، ولی به تصویرکشیدن خود ناهنجاری و بزه باید به حداقل ممکن برسد. وی عنوان کرد: به تصویر کشیدن یک بزه با حداکثریت تصاویر درست نیست، بلکه ما به ریشه، ابعاد، پیامدها و راه‌های برون‌رفت باید بپردازیم. بر‌اساس نظرسنجی‌های انجام شده و تماس مخاطبان با روابط عمومی در این سریال صحنه‌های ناخوشایند و ناهنجار بیش از اندازه به تصویر کشیده شده و این هنگام افطار درست نیست. ضرورتی ندارد تا این میزان تلخی نشان داده شود. در هر صورت ما به دقت همه صحنه‌های این سریال را با حضور صاحب‌نظران بررسی کردیم و مصلحت در حذف این صحنه‌ها بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: