کد خبر: ۷۷۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
تعداد بازدید: ۴۴۳
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای جریمه و یا قطع آب مشترکان پرمصرف نداریم و هدف ما این است که با انجام برنامه‌های فرهنگی مانند اطلاع‌رسانی و تبلیغ مانع ازدیاد مصرف مشترکان شویم.
مشترکان پر مصرف تهرانی جریمه نمی شوند!/ برخورد با مشترکان پرمصرف تصمیمات جدی اخذ شده است
به گزارش خبرداغ ، علیرضا نوذری پور در گفت و گو با ایسنا،با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در حوزه مدیریت مصرف آب،اظهار کرد: بی شک فرهنگ سازی و آگاه کردن مشترکان از وضعیت منابع آبی می تواند تاثیر بسیار زیادی در مدیریت مصرف آب داشته باشد.

وی همچنین از افتتاح چندین پروژه خبر داد و افرود : امروز با حضور وزیر نیرو عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهر پاکدشت ،پروژه خط انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران به ورامین ، خطوط انتقال آب از تصفیه خانه هفتم به قرچک و خط انتقال آب از مخزن عباس آباد به شهر ورامین و مرکز پایش رهبری و تاسیسات آب و فاضلاب شهرهای شرق استان تهران افتتاح خواهد شد.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: همچنین عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب پردیس نیز آغاز خواهد شد.

چندی پیش حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به ایسنا گفت که بر اساس ماده ۸ مصوبه هیات وزیران که در کارگروه سازگاری با کم‌آبی مورد تایید قرار گرفته مشترکان پرمصرف آبی جریمه خواهند شد.

همچنین سید زاده مدیر دفتر مدیریت مصرف و نظارت بر کاهش هدررفت آب شرکت آب و فاضلاب کشور به ایسنا گفته بود که  امسال براساس شرایط فعلی الگوهای مصرف را تغییر داده‌ایم و برای برخورد با مشترکان پرمصرف تصمیمات جدی اخذ شده است که پس از تصویب کارگروه سازگاری با کم‌آبی این تصمیمات اجرایی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: