کد خبر: ۷۷۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۶۲۹
معاون وزارت ورزش و جوانان در امور زنان گفت: ما به حضور خانواده ها در ورزشگاه ها اعتقاد داریم و زمینه‌های آن را فراهم کرده ایم. فازهای مختلف اجرایی آن را در سالن‌های سرپوشیده و سایر ورزش‌ها دیدیم. این به بخش‌های مختلف دیگر که در برگزار کردن مسابقات دخیل هستند اطمینان خاطر می دهد تا نگرانی آن‌ها کمتر شود.
معاون وزیر ورزش: حضور زنان در استادیوم ها محقق می شود/ دختران هم در پخش تلویزیونی بازی های آسیایی سهم دارند

به گزارش خبرداغ ، معاون امور بانوان در وزارت ورزش و جوانان معتقد است حضور بانوان بر اساس نظام جمهوری اسلام ایران در ورزشگاه‌ها یک فرصت بزرگ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

فریبا محمدیان معاون وزارت ورزش و جوانان در امور زنان در گفت‌و گو با جی پلاس، درباره دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی و تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (س) اظهار کرد: این یک رسم بسیار ارزشمند است که در بین ایرانی‌ها وجود دارد که اسطوره‌های خود را در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فراموش نمی‌کنند. وزارت ورزش هم بر مبنای همین آموزه بسیار غنی و عمیق در دستور کار خودش این برنامه را دارد و برای تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (س) تلاش می‌کند با یادگار و یادگاران ایشان تجدید میثاق کند.

وی افزود: این نه تنها فضای فکر کردن دوباره و عمق بخشیدن به باورهای امام و درس‌هایی که ایشان به ما آموختن را زنده می‌کند، بلکه در این هیاهوی هزاره سوم و زندگی پرفراز و فرود به ما آرامش می‌دهد و کمک می‌کند هیچ وقت راه را گم نکنیم.

محمدیان درباره پخش بازی‌های بانوان از طریق صداوسیما گفت: صداوسیما کار خوبی را انجام داد و پخش همه بازی های آسیایی جاکارتا را خریداری کرده و در این مبلغی که داده شده، دختران هم سهم دارند. تلاش ما و کارشناسان صداوسیما بر این اساس بوده است که به دنبال یک تعامل مشترک هستیم تا بتوانیم ضمن حفظ موازین شرعی و فرهنگی خودمان، نسبت به پخش بازی‌های دختران محجبه‌مان که قرار است افتخار آفرینی کنند، از این فرصت بزرگ رسانه ملی برای کشورمان استفاده کنیم زیرا باور داریم دخترانمان با حفظ شئونات اسلامی روی سکو قرار می‌گیرند و علاوه بر برد ورزشی، برد سیاسی - اجتماعی هم دارند و ما نمی‌خواهیم این فرصت را از زنانمان بگیریم.

معاون امور زنان در وزارت ورزش و جوانان درباره حضور زنان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها نیز تصریح کرد: ما به حضور خانواده ها در ورزشگاه ها اعتقاد داریم و زمینه‌های آن را فراهم کرده ایم. فازهای مختلف اجرایی آن را در سالن‌های سرپوشیده و سایر ورزش‌ها دیدیم. این به بخش‌های مختلف دیگر که در برگزار کردن مسابقات دخیل هستند اطمینان خاطر می دهد تا نگرانی آن‌ها کمتر شود. ما هم به نقطه‌نظرات آن‌ها احترام می‌گذاریم. ما باور داریم حضور بانوانمان بر اساس رعایت موازین نظام جمهوری اسلام ایران در ورزشگاه‌ها یک فرصت بزرگ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است که نه تنها ورزش بانوان را رواج می‌دهد بلکه برای ترویج اوقات فراغت سالم و فرح بخش موثر است. به طور یقین این اتفاق خوب رقم خواهد خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: