کد خبر: ۷۷۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۳۲۶
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: کسانی که کشور را به وضعیت نابسامانی رساندند و مشکلات بسیاری را به حوزه اشتغال، اقتصاد و صنعت تحمیل کردند، افراد مشخصی هستند. پرونده برخی از این افراد رسیدگی شده ولی معلوم نیست چرا این رسیدگی‌ها ناقص می‌ماند و کامل نمی‌شود در حالی که جرایم و تخلفات بسیار روشن و مشخص است.
کسانی که اعتقادی به صندوق‌های رای ندارند، باید از مردم عذرخواهی کنند/ می‌خواهند ناامیدی را در کشور رواج دهند

به گزارش خبرداغ،معصومه ابتکار در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به طرح موضوع عذرخواهی رئیس‌جمهور از مردم بابت برجام گفت: طرح دیدگاه‌های یک نفر به جای دیدگاه‌های یک جریان و ارگان، یک بازی رسانه‌ای بود که انجام شد اما به نتیجه نرسید.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی باید از مردم عذرخواهی کنند؟ اظهار داشت: کسانی که قانون را دور می‌زنند، به رای مردم احترام نمی‌گذارند، سعی می‌کنند شرایط کشور را متشنج کرده و وضعیت را بحرانی نشان دهند، درصدد نامناسب نشان دادن وضعیت سرمایه‌گذاری و تعامل در ایران هستند و می‌خواهند ناامیدی را در کشور و در میان مردم و جوانان ایجاد و ترویج کنند، باید از مردم عذرخواهی کنند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: کسانی که کشور را به وضعیت نابسامانی رساندند و مشکلات بسیاری را به حوزه اشتغال، اقتصاد و صنعت تحمیل کردند، افراد مشخصی هستند. به پرونده برخی از این افراد رسیدگی شده ولی معلوم نیست چرا این رسیدگی‌ها ناقص می‌ماند و کامل نمی‌شود در حالی که جرایم و تخلفات بسیار روشن و مشخص است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: