کد خبر: ۷۷۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۶۵۴
اسامی نفرات برتر رقابت های تیراندازی با کمان بانوان و آقایان در جام رمضان اعلام شد.
معرفی نفرات برتر مسابقات تیراندازی با کمان جام رمضانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  مسابقات تیراندازی با کمان جام رمضان که به همت هیات تیراندازی در مسافت های 30 و 70 متر از 30  اردیبهشت آغاز شده بود شب گذشته 6 خرداد ماه با برگزاری مسابقه فینال و مشخص شدن نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.

در مسابقه فینال که با حضور محمود افشار دوست سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم، بهرام افشارزاده مشاور ورزش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسولان ورزشی در اسکله بزرگ تفریحی برگزارشد این نتایج بدست آمد:

در 30 متر بانوان فائزه باقری، دنیز کشوری و نفیسه مقصودی عناوین اول تا سوم را بدست آوردند و در 30 متر آقایان الیار فریدونی به مقام اول رسید و علی قربانی و رضا پورکلهر مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

در مسافت  70 متر بانوان سوگند رحمانی اول شد، فاطمه فیاضی به مقام دوم رسید و مهنا رنجبر عنوان سوم را از آن خود کرد.

در مسافت  70 متر آقایان هم کیان مرادی مقام اول، علی مرزوقی مقام دوم و علیرضا سامی مقام سوم را کسب کردند.

در سوپر فینال سوگند رحمانی اول شد، علی مرزوقی به مقام دوم رسید و مهنا رنجبر در جایگاه سوم ایستاد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: