کد خبر: ۷۷۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
تعداد بازدید: ۱۰۰۴
وینفرد شفر سرمربی استقلال حرف های جالبی را در اینستاگرامش منتشر کرده است.
حرف‌های شفر درباره گرت بیل، لیگ قهرمانان و آینده استقلال/ ما کار خود را به سرانجام رساندیم و به پایه ای از اعتماد رسیدیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، وینفرد شفر سرمربی استقلال حرف های جالبی را در اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

او در ابتدا درباره بازی لیگ قهرمانان حرف زده است:«فوتبال حرفه ای است که تفریح نمی شناسد.به نظرم خوب است که شما را در جریان بگذارم.از بازی دیشب لذت بردم پر از اتفاقات،پر از شور و احساس،لحظاتی زشت و البته لحظاتی زیبا. از اینکه گرت بیل با قدرت برگشته بود لذت بردم.فکر می کنم این درس بزرگی برای همه اهالی فوتبال است که اگر تلاش کنید می توانید از فرصت هایتان استفاده کنید.»


او سپس درباره برنامه ریزی هایش برای استقلال حرف زد و گفت:«من برای اردوی پیش فصل هم سخت تلاش می کنم. من،دستیارانم،آقای پندار توفیقی و مدیر باشگاه به صورت منظم باهم در ارتباط هستیم تا هم کمپ تمرینی مان را آماده کنیم و هم تعدادی بازیکن که مهارت و شخصیت خوبی دارند را برای تحقق اهداف مان جذب کنیم.فوتبال کسب و کار عجیبی است و همیشه غیر قابل پیش بینی. به همین دلیل است که همیشه باید بیش از یک نقشه داشته باشید. همیشه باید گوش به زنگ باشید و خودتان را برای قرار گیری در نقاطی که باید، آماده کنید.»


او ادامه داد: «ما در 8 ماه گذشته همه باهم کار کردیم. آیا با سختی رو به رو شدیم؟ بسیار! آیا جنگیدیم؟ البته! ولی این امری طبیعی در حرفه ی ماست. فشار کاری، انتظارات،آدرنالین و حتی تستوسترون... فوتبال اشتیاق خالص است در پرتاب توپ، در رختکن،در دفتر و حتی در خانه.» به نوشته خبرآنلاین، سرمربی استقلال در پایان گفت:«ما کار خود را به سرانجام رساندیم و به پایه ای از اعتماد رسیدیم. ما اهداف مشترک داریم و برای رسیدن به آن ها با هم کار می کنیم. در گذشته موفق بودیم و اطمینان دارم که در آینده نیز چنین خواهد شد. اما فقط با یکدیگر.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: