کد خبر: ۷۷۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۶۰۵
رقم خوردن اتفاقات اخیر در کمپ پرسپولیس حاصل تجربیات کادرفنی سرخپوشان است.
حذف محسن مسلمان به دلیل تز برانکو برای قهرمانی!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، برانکو ایوانکویچ می خواهد برای فصل آینده در تیمش یکسری تغییرات به وجود بیاورد و طبق همان تغییرات، پرسپولیس را با موفقیت های بیشتری مواجه کند. این مربی کروات، حالا روی نام محسن مسلمان خط قرمز کشیده وحتما برای این کارش، دلایلی مهمی دارد. 


در واقع برانکو از حاشیه های زیادی که مسلمان برای پرسپولیس ساخته، شاکی و عصبانی است و با اینکه کارنامه فنی مسلمان عالی به نظر می رسد اما برای جلوگیری از حواشی بیشتر، این بازیکن را در لیست فروش قرار داد. همین کار را در سال های قبل با بازیکنانی مثل پیام صادقیان، رامین رضاییان و حتی مهدی طارمی کرد. 


طارمی در انتظار شنیدن یک جواب مثبت از سوی برانکو برای ماندن بود تا از سفر به قطر پشیمان شود ولی برانکو در آخرین جلسه اعلام کرد طارمی اگر می خواهد برود، هیچ مشکلی وجود ندارد و می تواند این کار را انجام بدهد. من بازیکنی می خواهم که دلش با پرسپولیس باشد. 


در سال های قبل، جای خالی صادقیان را با مسلمان پر کرد و آب از آب تکان نخورد. سپس جای خالی رضاییان را با صادق محرمی جوان پر کرد و باز هم کسی متوجه نشد که رضاییان از تیم جدا شده یا هنوز در پرسپولیس است. در نهایت با بازیکن پر انرژی مثل علی علیپور توانست جای خالی مهدی طارمی را پر کند و پرسپولیس با این وجود، دو فصل قهرمان شد، یک فصل نایب قهرمانی به دست آورد، 2 فصل بهترین خط دفاع و 3 فصل نیز بهترین خط حمله را از آن خود کرد. 


برانکو می داند در فصل آینده اگر مسلمان هم در تیمش نباشد، پس از دو، سه پیروزی همه فراموش می کنند که مسلمان اصلا در پرسپولیس بازی می کرد یا نه! این تز برانکو است. از سوی دیگر، سرنوشت باقی بازیکنانی که از پرسپولیس رفتند را نیز به یاد بیاورید. بازیکنانی که در زمان بازی در جمع سرخپوشان یک ابر ستاره به نظر می رسیدند اما بعد از جدایی از پرسپولیس، نه رسانه ها به سراغ شان رفتند و نه به قهرمانی یا موفقیت چشمگیری رسیدند. به نوشته خبرورزشی، تز برانکو، این است که تیمش را از حواشی دور نگه دارد و البته او بدون ستاره ها نیز موفق بوده، این همان مساله ایست که تجربه و کارنامه اش ثابت می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: