کد خبر: ۷۷۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۳۹۷
در صورت انتقال امتیاز باشگاه گسترش فولاد به شهری غیر تبریز، یک نماینده از این شهر در سطح اول فوتبال ایران کم می شود.
تبریز در لیگ برتر یک تیمه می شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  باشگاه تراکتورسازی سرانجام به زنوزی واگذار شد. او پیش تر مالک باشگاه گسترش فولاد هم بود. باتوجه به قوانین، دو باشگاه در یک لیگ نمی توانند از یک سورس و منبع مالی تغذیه کنند و همین موضوع، سبب شده تا زنوزی مجبور به واگذاری امتیاز گسترش فولاد شود.

 

تاکنون اکثر متقاضیان خرید گسترش فولاد، افراد، نهادها و باشگاه هایی غیر تبریزی بوده اند و به احتمال زیاد، جانشین گسترش در لیگ هجدهم، تیمی غیر تبریزی خواهد بود.

 

در این صورت، پس از 5 فصل حضور مستمر و شایسته در لیگ برتر، گسترش فولاد دیگر در این مسابقات حضور نخواهد داشت و شهر تبریز نیز پس از سال ها با تنها یک نماینده در لیگ برتر حضور خواهد یافت. به نوشته ورزش سه، همچنین به نظر می رسد مالک جدید تراکتور امتیاز باشگاه ماشین سازی را نیز واگذار خواهد کرد و مشخص نیست سرنوشت قدیمی ترین باشگاه آذربایجان چه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: