کد خبر: ۷۷۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۵۲۳
استقلال در آستانه عقد قرارداد رسمی با دو مهاجم جدید برای فصل آینده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، احتمال خداحافظی دو مهاجم با استقلال یعنی جابر انصاری و علی قربانی از تیم مطرح پایتخت بسیار زیاد است.  چرا که این تیم در آستانه عقد قرارداد رسمی با صیادمنش و روح‌الله باقری است.

 

تیم آبی های پایتخت با قراردادی که با روح الله باقری و صیاد منش می بندد به این معنی است که باید دو بازیکن حال حاضر خود را خط بزند و این دو بازیکن به فکر تیم بعدی خود برای فصل آینده باشند و این می‌تواند به معنای خداحافظی با علی قربانی و جابر انصاری باشد و البته شاید هم آبی‌ها نگران برنگشتن تیام هستند. به هر حال صیادمنش مهاجم آینده‌داری است ولی معلوم نیست در تیم بزرگی چون استقلال که حاشیه‌های خاص خود را دارد جواب بدهد. روح‌الله باقری هم از بهترین چهره‌های لیگ یک بود که 28 سال سن دارد. 

 

 

این در حالی است که پیش از این جدایى ٢ مهاجم نامبرده تیم فوتبال استقلال از این تیم توسط یکى از مسئولان باشگاه تمدید اعلام شده بود.

 

البته این دو بازیکن هم که از وضعیت خود در استقلال باخبرند بیکار ننشسته‌اند و مذاکراتی با تیم‌های دیگر انجام داده‌اند. گفته می‌شود قربانی با نساجی مذاکراتی انجام داده و سایپا را هم خواهان خود می‌بیند. جابر هم از تیم‌های تبریزی پیشنهاد دارد و جدایی او هم از استقلال قطعی به نظر می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: