کد خبر: ۷۷۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
تعداد بازدید: ۶۵۸
مرد شکاک که از بیماری روحی روانی رنج می برد همسر خود را مورد آزار و اذیت قرار داد و او را تا پای مرگ کشاند.
زن جوان خائن نبود اما تاوان سختی داد/عکس
به گزارش خبرداغ ، مرد جوانی در لندن به دلیل حسادت و شکاک بودن دوست دختر خود را مورد آزار و اذیت قرار داد و او را تا پای مرگ کشاند.

جیمز دیوید لیوهلین 27 ساله به جرم Crime ضرب و شتم دوست دختر خود به 8 سال زندان Prison محکوم شد.

او در اعترافاتش گفت: من همیشه به کتی شک داشتم و رفتار هایم دست خودم نبود و شاید گاهی اوقات عین دیوانه ها به او زل می زدم و فکر می کردم او در ذهنش به مرد دیگری فکر می کند و من برای او کم هستم همین افکار باعث شده بود که من با او دعوا کنم و آزارش بدهم. این اواخر که رابطه مان سرد شده بود و کم توجهی از جانب کتی احساس می کردم ، فکر می کردم او به من خیانت Cheat کرده و می خواهد من را ترک کند.

من روز حادثه Incident کیف و گوشی اش را گشتم تا سرنخی برای خیانتش پیدا کنم که همین باعث دعوای بین مان شد.

من دست خودم نبود و مثل جانی ها به جان کتی افتادم و موهایش را گرفتم و سرش را به پله ها کوباندم و بخاطر مشت و لگد که به صورت و بدن او زدم باعث شکستن دندان ها و آسیب جدی چشم و بینی اش شد.

وقتی بحث را شروع کردیم کتی خیلی جیغ و گریه کرد و سعی کرد من را متقاعد کند اما من متوجه نبودم و همش صحنه خیانت او یا شاید خیلی چیزای بدتری که اتفاق افتاده و من بی خبر هستم تو ذهنم می آمد و باعث شده بود که من وقتی به خودم آمدم که کتی بی حال روی زمین افتاده بود و بدن و صورت او از شدت کبودی سیاه و آبی شده بود.

کتی در بیمارستان گفت : من بی گناهم و تا حالا به جیمز خیانت نکردم اما او از اول هم شکاک بود با حرف و کارهایش من را آزار می داد و رابطه سردی بینمان به وجود آورده بود که فکر می کرد مقصر منم.

من از شب دعوا تا الان از خوابیدن و تنها ماندن می ترسم و گاهی اوقات احساس می کنم او تو اتاق من هست قصد کشتن Killing من را دارد و از پلیس Police و دادگاه تقاضا دارم او را محکوم و مجازات کنند چون بخاطر شکاک بودن و توهم زدن جیمز من به این روز افتاده ام.

رکنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: