کد خبر: ۷۷۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۸۴۲
مسئولان استقلال در حالی برای جذب یک بازیکن پیشنهاد یک میلیون دلاری می‌دهند که این موضوع توقع سایر بازیکنان را هم بالا برده و در آینده نزدیک، ضربات سنگینی به باشگاه می‌زند.
بی‌جهت قیمت بازیکنان را بالا نبرید!/ وقتی تیام پیشنهاد یک‌میلیون دلاری استقلالی‌ها را رد می‌کندبه گزارش خبرداغ ، زمانی که مامه تیام به تیم فوتبال استقلال پیوست، خیلی از هواداران این تیم خوش بین نبودند بازیکنی که شش ماه تیم نداشته، بتواند در نوک خط حمله برای استقلال کارایی داشته باشد. با گذشت زمان و گلزنی‌های تیام، او به محبوب‌ترین بازیکن سکو‌ها تبدیل شد.

ضعف مهاجمان استقلال، گل‌های حساس و از همه مهم‌تر چارچوب شناسی تیام او را تبدیل به یک ستاره کرد، ستاره‌ای که هواداران استقلال مدت‌ها دنبال او می‌گشتند. حالا با پایان فصل، این بازیکن خواهان جدایی شده و قصد دارد به تیمی برود که پیشنهاد مالی بهتری بدهد. هر چند که او در گفت‌وگو با مدیران استقلال مشکلات خانوادگی را بهانه کرده است، اما همگان می‌دانند بازیکنان آفریقایی تا چه میزان به پول اهمیت می‌دهند.

کسی از تیام بابت چنین رفتاری ایراد نمی‌گیرد اما فشار هواداران استقلال به مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد تیام باعث شده تا رفتار‌های خارج از عرفی از مدیران باشگاه شاهد باشیم. رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه توفیقی عازم استانبول شدند تا مذاکراتی را با تیام انجام دهند. همراه آنها، حامی مالی هم حضور داشت تا پیشنهاد یک میلیون دلاری به تیام داده شود.

پیشنهادی که در تاریخ باشگاه استقلال سابقه نداشته است. تیام با همه این شرایط، باز هم حاضر نشد قرارداد امضا کند، چون یک میلیون دلار را بدون شرط خواسته و باشگاه استقلال این مبلغ را به ازای آپشن‌هایی پرداخت می‌کند. صرف نظر از اینکه، باشگاه استقلال دست به جیب شده، شاید در آینده نزدیک پرداخت چنین پول‌هایی به باشگاه آسیب برساند.

بدون شک، این مسئله می‌تواند توقعات سایر بازیکنان را بالا ببرد و سبب شود تا آنها درخواست قرارداد‌های سنگین از باشگاه داشته باشند. هواداران استقلال باید بدانند که با از دست دادن یک بازیکن خیلی اتفاق خاصی نمی‌افتد. شاید برخی‌ها سرنوشت کاوه رضایی را مثال بزنند که چقدر استقلال بدون او یک نیم فصل آسیب دید اما وقتی بازیکن خودش نمی‌خواهد بماند، کاری از دست باشگاه برنمی‌آید.

ضمن اینکه باشگاه استقلال برای رفتن تیام، بندی در قراردادش آورده که باید ۲۰۰ هزار دلار برای فسخ بدهد، بنابراین باشگاه هم خیلی ضرر نمی‌کند. نه تنها هواداران استقلال، بلکه هواداران سایر تیم‌ها هم باید بدانند که توقعات بیجا سبب افزایش قیمت بازیکنان می‌شود و بهتر است با رفتن یک بازیکن همه چیز را از دست داده نبینند.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: